با شروع فصل زمستان و بارش های زمستانی معمولا ترافیک های سنگینی در اکثر شهر های کشورمان به وجود می آید

که واقعا تحمل آن بسیار دشوار است ودر این شرایط بسیاری از رانندگان تاکسی از موقعیت استفاده کرده و فقط و فقط بصورت دربست مسافرین را سوار می کنند وعده ای دیگر هم نرخ کرایه یشان را بالا می برند و وجود ترافیک و باران را بهانه می کنند در همین زمینه افروز از اصفهان نوشته:در اصفهان مدتی است که رانندگان تاکسی هر چه که دلشان بخواهد از مسافر می گیرند و کسی هم جلو دار آن ها نیست و وقتی هم اعتراض می کنیم می گویند همه چیز گران شده و یا در ترافیک قیمت همین است آیا واقعا کسی در این مورد پاسخگوی ما هست؟
واما سعید تائبی مدیر اداره حمل و نقل مسافر پایانه های استان اصفهان در این مورد گفت:رانندگان به هیچ وجه حق اضافه کردن نرخ کرایه را به هر دلیل ندارند واگر کسی در این زمینه به مشکلی بر خورد می تواند با شماره 0311-7754249تماس حاصل کند وحتی شماره پلاک تاکسی متخلف را اعلام نماید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد از اصفهان IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    5 1
    واقعا درست میگه...منم مثه خیلیای دیگه این روزا با رفتارهای خارج از اصول تاکسیدارها مواجه شدم. مثلا یه موردش اینکه سر چهارباغ بالا از طرف 33پل نگه داشتن و بجز دربستی راه نمیفتن وقتی هم شاکی میشی میگن خسته ایم رانندگی نمیکنیم یا گذاشتیم ماشینامون استراحت کنن!!! من نمیدونم چه وضعی شده که هر صنفی داره ساز خودشو میزنه...واقعا نیاز به کنترل محکم دارن تا از سو استفادشون جلوگیری بشه.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    2 1
    شاید بهتر باشد این مسئله ریشه ایی فکر شود بله هزینه ها برای همه افزایش پیدا کرده است اما کسانی برای مایحتاج زندگی خود دست به هر کاری می زنند ایا مسافران تاکسی از خود کاسب یا حقوق بگیر نیستند اگر در کسب وخدمت به مردم کوتاهی یا گران فروشی کنند جائی مشخص می شود مسافران تاکسی اکثر از قشر با سواد واقتصادی هستند که خودشان بهترین ماشین ها را دارند ولی به خاطر هزینهای گران ومعضلات ترافیک. پارکینگ و.... اگر نصب تاکسیمتر بر روی تاکسی ها انجام گردد و مانند تاکسیهای جزیره کیش وجاهای دیگر جهان تاکسی عمل کند
  • بدون نام IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    0 0
    من برای 2-3 مورد تخلف با این شماره تماس گرفتم و متاسفانه پاسخگوی این شماره اولا که با لحن خیلی بد و طلبکارانه ای صحبت میکرد انگار که ایشون از من شاکی بود ! و دوم این که بعد از توضیح موارد ایشون میگفتن که مدیران در حال بررسی موضوع هستند و پیگیری میشه ! در حالی که در هیچ یک از تماس ها اصلا ایشون شماره پلاک از من نگرفتن . 1بار هم که تماس گرفتم که یک دستگاه منشی اتوماتیک بود انگار که اصلا امکان ثبت شماره و تخلف نداشت توش !
  • بدون نام IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    0 1
    بابا بیخیال همه چیز گران شده حالا شما ها گیر دادین به 100-200 تومان کرایه تاکسیها. از این قشر بدبخت تر هم است.کمی هم انصاف بد نیست. ( کافی است قیمتهای اجناس داخل یخچالتان را با 3 ماه پیش مقایسه کنید)