علی مطهری یکی از نمایندگان پیگیری کننده طرح سئوال از رئیس جمهور تاکید کرد: تابع حکم حکومتی هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس علی مطهری در جمع خبرنگاران در واکنش به لغو طرح سوال از رئیس جمهور گفت: صحبت های رهبری حکم حکومتی است و باید تابع آن باشیم و سوال از رئیس جمهور منتفی است.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این این که ما به دنبال سوال از رئیس جمهور بودیم، گفت: امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور قابل پس گرفتن نیست، اما رهبری دستور دادند سوال متوقف شود و این حکم حکومتی است. پس از آن دیگر اظهار نظر ساده نیست.
وی ادامه داد: فکر می کردیم سوال از رئیس جمهور مفید باشد و هنوز هم فکر می کنیم سوال مفید است. اما با توجه به این که مقام معظم رهبری مخالف سوال بودند، حکم کردند و ما تابع حکم هستیم.

کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت نیز در گفتگو با فارس با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری در تقدیر از دولت و مجلس در موضوع سؤال از رئیس جمهور و لزوم توقف این طرح اظهار داشت: کلام رهبری برای ما حجت است و آنچه را که ایشان تدبیر بفرمایند ما وظیفه خود می‌دانیم که بر همان اساس حرکت خود را تنظیم کنیم.
وی با تشکر از عنایتی که مقام معظم رهبری نسبت به مجلس و سؤال کنندگان داشتند افزود: در فضایی که مقام رهبری ترسیم کردند به جاست که نمایندگان و سؤال کننده هم با امضای نامه‌ای به محضر ایشان اعلام کنند که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری سؤال خود را پس می‌گیرند.
جلالی تصریح کرد: ما در فراکسیون اصولگرایان رهبروان ولایت هم بارها اعلام کرده‌ایم که اطاعت از رهبری خط مشی ماست و بی تردید این فراکسیون در جهت تحقق منویات ایشان همچنان تلاش خواهد کرد.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259196

برچسب‌ها