باشگاه چلسی طی بیانیه ای روبرتو دی متئو را از سرمربیگری این تیم برکنار کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم فوتبال چلسی شب گذشته در دیدار سرنوشت ساز خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس تن به شکست 3 بر صفر داد که این نتیجه شانس صعود آنها به دور بعد را بسیار کمرنگ کرد. علاوه بر این آبی های لندن که فصل جدید لیگ برتر انگلستان را بسیار کوبنده آغاز کرده بودند، در چند هفته گذشته با کسب نتایج ضعیف جایگاه خود در صدر جدول را از دست دادند تا همه این ها در نهایت به اخراج روبرتو دی متئو منجر شود.  
باشگاه چلسی صبح چهارشنبه طی بیانیه ای که در سایت رسمی این باشگاه منتشر شد، اعلام کرد: «در پی نتایج ضعیف اخیر تیم مالک و هیئت مدیره باشگاه ایجاد تغییراتی را درکادر فنی تیم ضروری دیدند که در نهایت تصمیم به قطع همکاری با سرمربی تیم گرفته شد.»
در این بیانیه با تشکر از روبرتو دی متئو برای همه افتخاراتی که در این مدت برای باشگاه کسب کرده است اعلام شده که جانشین او به زودی تعیین خواهد شد. تیم فوتبال چلسی فصل گذشته تحت رهبری دی متئو موفق شد برای اولین بار در تاریخ خود لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.
گمانه زنی ها حاکی از آن است که نزدیک ترین فرد به نیمکت چلسی پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا است که در حال حاضر دور از دنیای فوتبال به سر می برد.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =