اتوبوس راهیان نور دانش اموزان سیستانی در محور شیراز به گچساران واژگون شد. بر اثر این حادثه 14 نفر زخمی شدند.

مهر در این باره نوشت: اتوبوس راهیان نور دانش آموزان سیستان و بلوچستانی در محور شیراز به گچساران واژگون شد.
این اتوبوس که حامل دانش آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهر نیکشهر استان سیستان و بلوچستان به سمت مناطق عملیاتی جنوب بود، در منطقه "خان احمد" در 30کیلومتری شهر گچساران دچار حادثه شد.

در این حادثه که بعداز ظهر امروز چهارشنبه اتفاق افتاد، 14نفر زخمی شده اند ولی هیچ گزارشی مبنی بر کشته شدن سرنشینان این اتوبوس اعلام نشده است.

 

ایسنا از این حادثه نوشت: مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در منطقه «خان‌احمد» گچساران در محور نورآباد- گچساران خبرداد.

محمدرضا قنبری گفت: این واژگونی منجر به مصدوم‌شدن 14 مسافر اتوبوس شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس با 40 دانش‌آموز دختر در قالب کاروان راهیان‌نور از استان سیستان و بلوچستان به مقصد مناطق عملیاتی در حرکت بود، اظهارکرد: این تصادف در ساعت 13:27 روز چهارشنبه در یک پیچ در منطقه خان احمد گچساران رخ داد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از 14 مصدوم این حادثه یک تن راننده اتوبوس، سرپرست کاروان و 12 تن دیگر دانش‌آموزان بودند که دو مصدوم سرپایی درمان و مرخص شدند و حال دو مصدوم دیگر نیز وخیم است.

قنبری اضافه کرد: چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و دو دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به همراه نهادهای امدادی به محل تصادف اعزام شدند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    8 0
    چرا فقط اتوبوس دخترا تصادف می کنه؟
  • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    6 0
    جاده هاي بسمت جنوب كشور از هر استاني وارد بشويد خطر ناكنند جاده هايي با عرض كم بدون روشنايي بدون خط كشي و بدون تابلوهاي هشدار دهنده فقط تابلوهااي را ميبينيد كه روي ان نوشته شده با سرعت مطمئن برانيد .عبور از خط وسط عبور از زندگي و... اما هيچ وقت تابلويي نميبيني كه روي ان نوشته شده باشه اقاي وزير اين دست انداز موجب تصادف است .اقاي وزير عرض اين جاده براي دو طرفه بودن مناسب نيست .فلان مسئول محترم اين جاده بعد از سالها بايد روكش شود.