امروزه مشکلات و بیماری ها کم نیستند بخصوص هر چه شهر و روستا کوچکتر باشد مشکلات و حل آن ها سخت تر هم می شود

اما بعضی از خیرین هستند که می کوشند تا مشکلات را به حداقل برسانند برای مثال یک شهروند کرمانی برای خبر آنلاین نوشته: قریب به یک دهه است که با وقف زمینی از سوی یک خیُر که ایشان سالهاست فوت کرده اند و دختر یک روحانی بوده اند و همچنین با همیاری تعدادی دیگر از خیُرین محله ، یک باب درمانگاه با نام مبارک حضرت فاطمه (س) در کوچه شماره 28 خیابان 17 شهریور شهر کرمان در سه طبقه تقریبا به مرحله 80 درصدی عملیات ساختمانی رسیده اما کماکان بلا استفاده مانده است که می شود با کمک دانشگاه علوم پزشکی استان این طرح تکمیل و کار بهره برداری از این واحد درمانی آغاز گردد. بدیهی است در این صورت نیت و تلاشهای واقف و خیُرین به ثمر نشسته و دعای خیر مردم بدرقه راه شما که پیگیر این قضییه هستید و مسئولان امر خواهد بود .
واما روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به مشکل مطرح شده عنوان کرده اند که:ساختمان مذکور توسط فردی خیر به نام آقای خواجه حسینی ساخته شده است وسپس ساختمان مذکور به فرد دیگری واگذار شده است ودر مراجعات متعدد مرکز بهداشت شهرستان این فرد جهت استفاده از این ساختمان مبلغ هنگفتی را خواستارند البته لازم به ذکر است که در خیابان مذکور پایگاه بهداشتی شماره یک از مرکز شماره4وجود دارد واهالی این منطقه می توانند از این مرکز بهداشتی استفاده کنند اما با این حال در صورتی که واقف حاضر به واگذاری ساختمان شود در اسرع وقت نسبت به راه اندازی آن اقدام خواهد شد.
45236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    3 0
    ما نمی دانیم این بنده خدا که نام برده شده سرمایه گذار بوده یا خیر ؟ اگر خیر است چرا پول طلب می کند ، اگر سرمایه گذار است چرا روی زمین وقفی مردم پولش را خرج کرده . او با این کار نه تنها کار خداپسندانه ای انجام نداده ، بلکه جلوی یک امر خیر را هم مسدود نموده . اگر ایشان دخالت نمی کردند چه بسا توسط سایر خیرین تا کنون این مرکز ولو در حد کوچکتر ساخته شده بود.