ایسنا نوشت:

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مجروحیت چهار تن از عزاداران حسینی (ع) در پی سقوط عمود خیمه آتش گرفته شده خبر داد.
حسن عباسی در این باره گفت: در پی آتش‌ زدن خیمه‌ها در ظهر عاشورا در چهارراه گلوبندک، متاسفانه عمود این خیمه روی عزاداران سقوط کرد.
وی با بیان اینکه در این حادثه چهار تن دچار مجروحیت شدند، گفت: سه عزادار از ناحیه سر و یک تن نیز از ناحیه کتف و کمر دچار مصدومیت شده بود که توسط تکنیسین‌های مستقر در میدان 15 خرداد به بیمارستان سینا منتقل شدند.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین در ادامه با بیان اینکه در ساعت 10:24 روز گذشته وقوع گازگرفتگی در شهرک ولیعصر تهران به مرکز فوریت‌های پزشکی 115 اعلام شد، گفت: متاسفانه سه تن دچار گازگرفتگی شده بودند که از این میان دو تن از آنان که مردی 25 ساله و زنی 18 ساله بود، جان خود را از دست داده و تنها نجات یافته این حادثه، توسط تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان لقمان منتقل شد.
عباسی همچنین با اشاره به تصادف رانندگی در تقاطع اسکندری شمالی در خیابان آزادی، گفت: در لحظات اولیه بامداد امروز (دوشنبه) یک دستگاه خودروی سواری 206 با جمعی از عابران برخورد کرد که در اثر این سانحه، شش تن (سه خانم و سه آقا) دچار مصدومیت شدند.
وی با بیان اینکه چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، گفت: مجروحان به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و حضرت رسول (ص) منتقل شدند.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =