برخی از خوانندگان خبرانلاین نسبت به کسربیش از تعرفه شارژ سیم کارتهای اعتباری ایرانسل گلایه می کنند.


یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: یکی از مشکلات خطوط ایرانسل مربوط به تعرفه های نامشخص این شرکت هست. مثلا شما دو سیم کارت ایرانسل را به صورت یکسان 2000 تومان شارژ کنید و همزمان از هر دو سیم کارت با 2 خط ایرانسل دیگر تماس بگیرید( برای اینکه گفته نشود تماس خارج از شبکه بوده و تعرفه های متفاوتی دارد) در حالی که باید همزمان اعتبار مکالمه هر دو خط تمام شود شاهد خواهید بود که اعتبار مکالمه یکی از آنها زودتر تمام خواهد شد.
این درحالی است که روابط عمومی ایرانسل تاکید دارد: این شرکت پکیج ها و تعرفه های متفاوتی را براساس نیاز مشترکان عرضه می کند. این روش ها از تخفیف شارژ شروع می شود و تا طرح های تعرفه ای مختلف. مثلا اگر شما شارژ خود را از روش های الکترونیکی خریداری کنید شامل درصدی اعتبار هدیه می شوید. یا شاید به هر طریقی شارژ هدیه بروری سیم کارت شما فعال شده باشد. بنابراین در چنین شرایطی نمی توان وضعیت دو سیم کارت را با هم مقایسه کرد.
براساس اظهارات مسوولان روابط عمومی این شرکت، تنها در صورتی می توان این مقایسه را انجام داد که روش تهیه و شارژ دو سیم کارت به یک صورت انجام شده باشد.
روابط عمومی ایرانسل تاکید کرد: تمام طرح های تشویقی این شرکت ازطریق وب سایت رسمی ایرانسل، اخبار و تماس با مرکز تماس شبانه روزی این شرکت دردسترس مشترکان قرار می گیرد.
همچنین براساس اظهارات مسوولان این روابط عمومی اگر مشترکی تمایل دارد که به صورت آنلاین از کسر حساب خود باخبر شود می تواند با شماره گیری کد #1*5*2*0*140* و یا ارسال یک پیام خالی به شماره 3940 سرویس اطلاع رسانی آنلاین کسرهزینه تماس را بر روی گوشی خود فعال سازند.دراینصورت مشترک پس از پایان هر تماس و یا ارسال پیام کوتاه می تواند از میزان کسر شارژ خود مطلع شود.
درعین حال مشترکان ایرانسل می توانند درصورت داشتن هر سوالی ازطریق سیم کارت خود با شماره 700 و یا با سایر خط ها با شماره 09377000000 تماس گرفته و پاسخ خود را از کارشناسان دریافت کنند.
 

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IN ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    18 1
    ایرانسل اگر در برابر مشکلات مطرح شده از سوی مردم پاسخگو بود جواب مشکلی که بارها و بارها از سوی من و سایر مخاطبین این سایت مطرح شده را با صداقت میداد.چرا وقتی قدرت پشتیبانی خطوط ایرانسل در کشورهای دیگر را ندارید بی جهت مردم را در مبادی خروجی کشور تشویق به خرید شارژ میکنید؟چرا با وجود 70000 تومان شارژ یکی از خطوط ایرانسلم و در شرایطی که حتی در اینجا یک ثانیه هم مکالمه نداشته ام و تمام اس ام اس هایم هم فیلد مانده بعد از دو ماه موجودی حسابم صفر شده؟دوستان عزیز ایرانسلی بی صبرانه آماده شنیدن پاسخ شما هستم!!!
  • کوروش IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    1 0
    لطفاً اصلاح بشه، کد فعال‌سازی سیستم اطلاع رسانی آنلاین، #1*5*2*3*140* هست، نه اون چیزی که اینجا نوشته شده ... ضمناً چیزی در مورد هزینه‌ی این سرویس گفته نشده ... آیا رایگانه ؟!
  • كهن IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    1 1
    ازشركت ايرانس خواهشمنديم راه حلي براي اينكه پيامك مي فرستيم وبعد ايرانسل يك پيامك مي فرسته ودوبار ازما شارژ كسر مي كند لطفا بگوئيد چه كدي راواردكنيم كه ديگه اين اس ام اس را نفرستد0