فارس نوشت:

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری درباره حضور انتخاباتی اصلاح‌طلبانی که در فتنه شریک گناه بزرگ بودند اظهار داشت: قاعدتاً آن طیف از اصلاح‌طلبان به‌دلیل عملکرد نامطلوب خود در جریان انتخابات 88 نمی‌توانند در انتخابات آتی شرکت کنند چه برسد به اینکه بخواهند برای نظام شرط‌گذاری کنند.
وی با تاکید بر اینکه تشکلی مثل مجمع روحانیون که نقش محوری در فتنه 88 داشت صلاحیت حضور در انتخابات را ندارد،‌ افزود: البته اصلاح‌طلبانی که در فتنه نقش موثری نداشتند در صورت مرزبندی با فتنه‌گران 88 می‌توانند در انتخابات حضور یابند.
آیت‌الله ممدوحی درباره تاکید اصلاح‌طلبان بر انتخابات آزاد نیز گفت: آنها به‌ دنبال انتخابات آزاد نیستند بلکه فقط درصدد نتیجه گرفتن هستند و اگر نامزد مدنظر آنها از صندوق‌ رای بیرون نیاید به‌جای پذیرفتن نتیجه، انتخابات آزاد را زیر سوال می‌برند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    72 2
    حاج اقا در حكومتهاي جمهوري مردم تعيين مي كنند كه باشد و كه نباشد
  • بدون نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    61 2
    شما که تلویحاً و به زعم خودتان در جایگاه یک مقام و دستگاه نظارتی خود را قرار دادید و حکم به عدم شرکت مجمع روحانیون داده اید در کجای این انتخابات قرار دارید ؟؟؟؟؟!!!!!!
  • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    36 4
    شما قانون هستید یا ولی فقیه ؟ تبعیت از فرمایشات رهبری مبنبي بر پرهیز از اختلاف را عین تقوای سیاسی بدانید.
    • محسن IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
      9 0
      آقا محمد محترم، شما مثل اینکه نه قانون رو میشناسید نه ساختارهای قانونی رو! مثلا اومدی ابروش رو درست کنی زدی چشمش هم که کور کردی اخوی!!! حداقل یک بار قانون اساسی رو بخون
  • م EU ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    6 4
    حرف بهتر است مستند باشد. به خصوص در مورد اتهامات! اگر فتنه گریشان ثابت شد آن گاه: فقاتلوهم حتی لا تکون فتنه!
  • ستاره IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    3 4
    یک نفر حرف این آقا رابرای من ترجمه کند . نظر این آقا این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند !
  • بدون نام FR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    4 10
    سران اصلاحات در سال 88 که شدیدترین حملات به نظام شد، حالا نمی گیم در حمایت از نطام، بلکه فقط در مقابل دشمنان نطام، چه موضعی گرفتن؟ تازه نمی گم چه عملکردی داشتن، فقط می گم چه موضعی گرفتن؟ لطفا یکی یه مورد به ما هم بگه تا ما هم بدونیم. اونوقت وقتی میگیم اینا برانداز بودن به آقایون بر می خوره. خوب بدون نفاق و راست و صادق باشید و بیاین به مردم بگید ما این نظام رو نمی خوایم و می خوایم سرنگونش کنیم، تا ببینید مردم شما رو می خوان یا نه؟ تازه الان منافقانه دارن حرف از دشمن مشترک و لزوم وحدت هم می زنن.