کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من مادر هستم» در نامه‌ای درباره این فیلم توضیحاتی دادند.

به گزارش خبرآنلاین، متن نامه فریدون جیرانی و غلامرضا موسوی به شرح زیر است:
 

« فیلم «من مادر هستم» نه درباره خیانت است نه درباره زنا ، نه نمایش فحشاست. فیلم «من مادر هستم» یک فیلم اخلاقی است که یک نوع سبک زندگی را به چالش می‌کشد. بنابراین از عده‌ای که ندیده تحت تاثیر تحریکات پشت پرده، جوسازی ناجوانمردانه‌ای را علیه فیلم شروع کردند و قضاوتشان را قضاوتی اسلامی تلقی کردند دعوت می‌کنیم که از فردا به تماشای فیلم بنشینند و بعد از دیدن فیلم نظر بدهند.

سازندگان فیلم «من مادر هستم» معتقدند که شرایط اکران به دلیل تصمیم نادرست یک نهاد دولتی در معرض بحران قرار گرفته است و کسانی که به بقای سینما و حیاتش در این شرایط اعتقاد دارند باید جلوی این تصمیم نادرست بایستند.

سکوت برخی از روشنفکران مسلمان داخل سینما در این رابطه توجیه‌پذیر نیست. ما نمی‌خواهیم با کسانی که این سکوت را در پیوند منافع آنها با بخشی از قدرت تحلیل می‌کنند، همصدا شویم ، ما هنوز آن‌ها را دوستان سینمای ایران می‌دانیم. امیدواریم آن‌ها بعدها در مقابل تاریخ دلیلی برای این سکوت خود داشته باشند.

ما به دلیل همین جوسازی ناجوانمردانه نمایشمان در سینماهای محدودی صورت می‌گیرد بنابراین از همه‌ مردم عزیز که به ادامه‌ حیات سینمای اجتماعی معتقدند دعوت می‌کنیم در همین سینماها به تماشای فیلم بنشینند.»
 

انصار حزب‌الله روز سه‌شنبه در آستانه‌ اکران فیلم «من مادر هستم» در بیانیه‌ای خواستار لغو مجوز نمایش این فیلم شدند.
 

5858
 

کد خبر 260240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
    129 6
    یه دفعه سینمارو تعطیل کنین، خیال همه راحت شه.
  • محمد US ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    105 7
    به امید اکران موفقیت آمیز این فیلم _ درود بر فریدون جیرانی عزیز
  • بدون نام US ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    85 1
    سينماي ايران ملوك طوايفي است
  • بدون نام US ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    10 0
    امیدوارم مثل فیلم آب و آتش نشده باشد
  • بدون نام US ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    19 2
    فقط می توان گفت اجازه بدهید فیلمها توسط مردم با استقبال یا عدم استقبال به چالش گذاشته شود نه طیف فکری خاص
  • امير عبادي IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    1 3
    دوستان هم وطن گرامي بيائيد يك بار هم كه شده به دور از هياهو و پيش داوري بدون اينكه به اظهار نظر ديگران گوش كنيم به ديدن اين فيلم بنشينيم. بنظر من اين فيلم درد يك جامعه شايد معضل هر خانواده يا درسي براي زندگي همه ما باشد. جناب جيراني من دست شما را ميبوسم و به خاطر اين فيلم حتي با داشتن مقداري اشكال متشكرم.
  • MILAD IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    3 0
    با عرض سلام به اقای فریدون جیرانی و همکارانش دوستان عزیز من فیلم اقای جیرانی رو ندیدم اما برنامه هفت دیشب رو دیدم و به هقای جیرانی تبریک میگم که با ساختن یک فیلم تمام ادمهایی که با سینما به نحوی در ارتباط هستند رو درگیر فیلمش کرده اقای جیرانی دمت گرم در شبی که می توانست بهترین میهمان خود اقای جیرانی باشه تا حرف هاش رو مردم بشنوند اقای جیرانی نبود و تمام سینمایی ها بودن خوب چه کاریه تههیه کننده برنامه هفت شما اصل که اقای جیرانی باشن و ول کردید هی اطرافیان رو به جون هم میندازین اقای جیرانی دستت طلا