کنفدراسیون فوتبال آسیا با سهمیه 3+1 ایران در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ كمیته اجرایی كنفدراسیون فوتبال آسیا امروز رسما اعلام كرد كه سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 3+1 است. بهروان رئیس سازمان لیگ برتر كه در مالزی است در گفت‌وگو با خبرآنلاین در این مورد می‌گوید: «این سهمیه برای همه است. كسی نباید آن را به نام خودش مصادره كند. باشگاه‌ها در كنار فدراسیون و هیات‌های استانی تلاش كردند و توانستند این سهمیه را كسب كنند.»
او ادامه می‌دهد: «اگر ورزشگاه غدیر اهواز تجهیزاتش تكمیل بود یا نور ورزشگاه راه‌آهن تكمیل بود، حتما می‌توانستیم 4 سهمیه بگیریم. حقمان 4 تا بود. البته نكته مهم این بود كه در غرب آسیا تعداد تیم‌هایی كه بالای 800 امتیاز گرفتند زیاد بود. به همین دلیل ازبكستان را بردند در شرق آسیا كه 2+1 سهمیه داشته باشد. ضمنا سهمیه پلی آف ما از بازی دوم است. یعنی تیم ما فقط یك بازی می‌كند. تیم‌های دیگر دو بازی می‌كنند در پلی آف.»
بهروان در پایان می‌گوید: «سال قبل به خاطر 4 امتیاز دو تا سهمیه ما را كم كردند. اینجا هم هیچ سهمیه‌ای نمانده بود كه به ما 4 تا بدهند. از استرالیایی‌ها هم كه كم كرده بودند ناراضی بودند و این اتفاق نشان می‌دهد كه ما مدارك واقعی نشان دادیم و امتیاز خوبی گرفتیم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =