پلاتینی می گوید اگر مسی به چهارمین توپ طلایش برسد حتما لیاقتش را داشته است.

به گزارش خبرآنلاین؛میشل پلاتینی ، مدیر یوفا در مصاحبه با " اوست فرانس " گفت که در نظر دارد سیستم فعلی چمپیونزلیگ را دستخوش تغییراتی کند و بین سالهای 2015 تا 2018 این تورنمنت را 64 تیمی کند .
وی گفت :« بحث های زیادی در مورد تغییر شکل فعلی مسابقات جام باشگاه های اروپا بین سالهای 2015 تا 2015 وجود دارد . در سال 2014 تصمیم ما نهایی می شود ، اما فعلا چیزی مشخص نیست .»
پلاتینی در مورد استفاده از پنج داور در مسابقات اروپایی هم حرف زد و گفت :«این یکی از ایده های من بود که در مسابقات اروپایی مورد استفاده قرار گرفت و حالا ایتالیایی ها هم از آن استفاده می کنند و از آن راضی هستند . فرانسه نیز می خواهد همین کار را کند .استفاده از پنج داور ارزان تر از تکنولوژی خط دروازه است. مخارج سالانه استفاده از پنج داور 2.3 میلیون یورو است اما تکنولوژی خط دروازه برای پنج سال 54 میلیون یورو آب می خورد .»
وی همچنین احتمال داد که برای صحنه های آفساید که تشخیص آن برای کمک داور ها مشکل است ، احتمال استفاده از تصاویر ویدئویی وجود دارد :«شاید در این مورد تصمیمی گرفتیم .»
او در مورد بحث توپ طلا و احتمال شکسته شدن رکورد خودش در رسیدن به این عنوان توسط مسی گفت :« رکوردها برای شکسته شدن هستند . هانری هم بیش از من در تیم ملی فرانسه برنده شد . اگر مسی هم چهارمین توپ طلایش را ببرد حتما لیاقتش را داشته است .»
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپهر IN ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
    0 0
    بین سالهای 2015 تا 2015؟؟؟