سایت روزنامه ایران در واکنش به انتصاب سرهنگ سنایی​راد به عنوان معاون سیاسی سپاه پاسداران، نوشت:

می توان برای مخالفان احمدی نژاد از حیث جنس و میزان مخالفتی که با او دارند، مراتبی قائل شد. طیفی از مخالفان امروز رئیس جمهور را کسانی تشکیل می دهند که شیفته شعار ها و رفتار و منش محمود احمدی نژاد هستند. اما تصور می کنند "رئیس جمهور یکی - دو سالی است که از مواضع و شعار های خود عدول کرده است." اما در سر دیگر طبف، کسانی هستند که حکایتشان متفاوت است. این عده معتقدند "محمود احمدی نژاد از همان سال 84 فردی منحرف بوده که از آرمان ها و شعار های انقلابی به عنوان پوششی برای جلب اعتماد نظام و پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و حالا باطن خود علنی کرده است!"

در بررسی مواضع سیاسی سرهنگ رسول سنایی راد که هفته گذشته به عنوان معاون سیاسی سپاه پاسداران منصوب شد، مواضع حیرت آوری یافت می شود. آقای سنایی راد در یادداشت خود که در شمار 499 هفته نامه صبح صادق – وابسته به سپاه پاسداران- منتشر شده است، به خوبی نشان داده است که در کدام سمت این طیف قرار دارد.
سرهنگ سنایی راد در این یادداشت، از راس دولت مورد تایید رهبری، به عنوان لیدرهای نوحجتیه نام برده و به قیاس با "شیخ حلبی"، "محمد علی باب"، "سید کاظم رشتی" و "مهدی سودانی" می پردازد. وی در شرایطی که هنگام نگارش این یادداشت، سمت جانشینی اداره سیاسی سپاه را بر عهده داشته است، با بی پروایی نادری، می گوید شعار عدالتخواهی و حمایت از مستضعفین و همچنین تاکید بر ذکر نام مبارک حضرت ولی عصر – ارواحنا فداه – همگی در راستای تفکرات "نو حجتیه" بوده و رییس جمهور و اطرافیانش _البته بدن ذکر نام آنها- این سخنان را منافقانه بر زبان آورده اند.
اگرچه متاسفانه توهین به رئیس جمهور و یاران وی خصوصا طی 2 سال گذشته به اتفاقی عادی بدل شده و دیگر تعجب کمتر کسی را بر می انگیزد، اما انتصاب فردی که چنین دیدگاه هایی درباره دولت دارد، آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، اتفاقی تامل برانگیز است.

2917

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    94 14
    جالبه
  • تبریزی IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    سرهنگ سنایی جزو اولین کسانی است که انحراف برخی از اطرافیان رئیس جمهور را تشخیص داده و به روشنگری در این مورد پرداخته است و ناراحتی روزنامه ایران از این انتصاب، نشان دهنده صحیح بودن انتصاب می باشد.
  • دلال مرکزی IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    28 3
    انحراف؟
  • سعید IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    31 20
    متاسفانه این رویه توهین به رئیس جمهور بدجوری تو این 2 ساله باب شده و این محدود به احمدی نژاد نمیشه ، رئیس جمهور بعدی هم اینگونه توهین ها رو خواهد شنید ، و همینطور رئیس جمهور بعدیش ... طوری جا افتاده که : رئیس جمهور هر کی که باشه ، مخالفاش بدترین توهین ها رو بهش خواهند کرد !
  • خبرمرند IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    25 56
    آفرین ومرحبابرسرباز امام زمان عج جناب سرهنگ سنائی که اشاره واضح به گروه انحرافی نمودندخدایا شکر وتشکر ازاین پاسدار شریف وآگاه .
  • بدون نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    20 8
    بعضی از مواضعشون قابل تعمله
  • بدون نام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    20 8
    مگر قرار است در ریاست جمهوری جدید احمدی نژاد دوباره رئیس شود که نوشته اند تامل برانگیز است؟
  • مجتبی GB ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
    11 11
    حرف حق جواب ندارد بندا خوب پیش بینی کرده بوده است