یکشنبه 12 آذر روز پرکاری برای چهره های اصلاح طلب است.

فاطمه استیری: در حالی امروز خبر تصمیم مجمع روحانیون برای به میدان فرستادن سید محمد خاتمی، منتشر شد که مجید انصاری این خبر را دروغ پردازی رسانه‌ها و رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌گوید خاتمی تصمیمی برای کاندیداتوری ندارد.

فعالیتهای انتخاباتی در اردوگاه اصلاحات بالا گرفته است و هر روز کاندیدایی از سوی این جریان مطرح می‌شود. در این میان هرچند سیدمحمد خاتمی رییس دولت اصلاحات پیش از این از کاندید نشدن خود در انتخابات سخن گفته بود اما تلاش‌ها در درون این جریان برای راضی کردن وی برای حضور در انتخابات همچنان ادامه دارد.
در تازه ترین خبرها سایت مشرق از تصمیم مجمع روحانیون مبارز برای به میدان فرستادن خاتمی خبر داده است. آنچنان که این سایت منتشر کرده تیمی از اعضای مجمع روحانیون ماموریت یافته اند تا با کاندیداهای جبهه اصلاحات از جمله محمدرضا عارف، محمد شریعتمداری، مهر علیزاده، کواکبیان و اسحاق جهانگیری دیدار و مذاکره داشته و آنها را از کاندیداتوری منصرف نمایند. مجمع روحانیون بصورت چراغ خاموش تلاش می کند محمد خاتمی را به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی نماید.
این سایت همچنین از تشکیل کمیته های پنج گانه از سوی خاتمی خبر داده است(اینجا)
مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز اما در گفتگو با خبرآنلاین با بیان اینکه فعلا تصمیمی برای مصاحبه در خصوص تصمیمات مجمع روحانیون درباره انتخابات ندارم، گفت: سایت مشرق سایتی دروغ پرداز است.
محمد مقدم دیگر عضو مجمع روحانیون نیز در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به اینکه تاکنون بحثی در این خصوص نشده است از جلسه شب آینده مجمع خبر داد.
عبدالله ناصری عضو بنیاد باران نیز در پاسخ به خبرآنلاین با بیان اینکه اطلاعی از تصمیمات مجمع روحانیون ندارم، عنوان کرد: مجموعه بنیاد باران تاکنون بحثی درباره انتخابات و کاندیداتوری آقای خاتمی نداشته است.
در همین راستا رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر تشکیل کمیته انتخاباتی از سوی سید محمد خاتمی را تکذیب کرد و گفت که وی رسماً به این شورا اعلام کرده که در انتخابات92 کاندیدا نمی‌شود.
نجفقلی حبیبی که با تسنیم گفتگو کرده است، با اشاره به اخبار منتشره مبنی تشکیل کمیته پنج‌گانه از سوی سید محمد خاتمی، گفت: این خبر صحت ندارد و محمد خاتمی تمایلی برای تشکیل کمیته انتخاباتی نداشته و ندارد وگرنه حتماً شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از جزئیات این کمیته با خبر می‌شد.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نباید اخبار دروغ منتشر کنند، افزود: هر اتفاقی در جریان اصلاحات بیفتد از طریق شورای هماهنگی اعلام خواهد شد و انتظار داریم رسانه‌ها به اخبار دروغ و کذب روی نیاورند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: خاتمی پیش از این بارها رسماً به ما اعلام کرده است که قصد کاندیداتوری در انتخابات را ندارد.
حبیبی در ادامه به فعالیت های جبهه اصلاحات در فضای سیاسی کشور اشاره کرد و با بیان اینکه کمیته سیاسی جبهه فعال است، گفت: موضوع برگزاری همایش اصلاح طلبان را پیگیری می کنیم و امیدواریم بتوانیم این همایش را با حضور احزاب و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب برگزار کنیم.
وی گفت: در این همایش اصلاح‌طلبان نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص مسائل سیاسی روز بویژه انتخابات مطرح خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از برگزاری نشست این شورا خبر داد و افزود: این نشست فردا با حضور اعضا برگزار خواهد شد. در این نشست مهمترین مسائل مورد بحث و برررسی قرار خواهد گرفت و ما متعاقباً نتایج ان جلسه را اعلام خواهیم کرد.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    خاتمی نیاد ، وضیعت همینی هست که هست ! درس هم نمیشه !! تو رو خدا بیا
    • مهن خودم تنها IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
      آقای خاتمی واقعا ببینید چقدر شمارو دوست دارن؟درسته سایت شما فیلتره ولی بیاید خبرآنلاین ببینید که چقدر ایرانی شما رو دوست دارند.من گفتم ایرانی منظورم هم داخل کشور هم خارج کشور بود.
  • بدون نام CA ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    78 9
    حیف اگر جای خاتمی بودم برای دق مرگ کردن یک عده هم شده خود را کاندید مینمودم.
  • سيد ميثم AE ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    71 57
    آرزو مي كنم آقاي خاتمي در اين وضعيت اسفبار اقتصادي و سياسي يك بار ديگر به صحنه بيايند. بخصوص كه حالا عيار آقايان اصولگرا در مملكت داري مشخص و ناتواني آنها محرض شده است. پس از نزديك به 8 سال از حكومت تمام و كمال اصولگراها مشخص شده كه همه آن شعارهاي انتخاباتي دروغ بود و وسيله اي براي فريب اذهان عمومي
  • محمدزاده DE ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    یا خاتمی یا هاشمی.غیر از این دونفر، بازی رو باختید.شک نکنید.
  • ابرام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    خاتمی لیاقت ریاست جمهوری را دارد بامستند
  • بدون نام IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    خاتمی بیا. حمایتت می کنیم.
  • بهروز IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    آقای خاتمی برای نجات مردم و تغییر وضعیت باید بیایند. مردم محتاجشون هستن.
  • بدون نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
    69 77
    ایران به خاتمی احتیاج دارد... باز کن پنجره را بوی بهار می اید
  • مرادی AU ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    41 27
    خاتمی منتظریم .به خاطر مردم وارد شوید.شما بزرگوارید و بخشنده ما جز دعا در راه حفظ و پیروزی شما کاری نمیتوانیم بکنیم.خبر انلاین همیشه خوش خبر باشی
  • هادی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    44 2
    اگر خاتمی کاندیدا بشه، دوران انتخابات بسیار پرشوری خواهد بود
  • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    39 2
    اینا که منفی زدن واقعا یا تو ایران نیستن یا تو باغ
  • رامين IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    41 2
    خاتمي عزيز دوستت داريم تا ابد. منتظريم تا بيايي
  • اصلاح طلب مدافع ارزشهای اسلامی وایرانی IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    19 1
    خاتمی بهترین گزینه حتی برای برخی اصولگرایان است..ما منتظر یاردبستانی خویشیم..به امید فردایی بهتر برای ایران اسلامی
  • بدون نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    6 0
    خاتمی بهترین گزینه حتی برای برخی اصولگرایان است منتظر قدمهاي مهربان خاتمي هستيم