حسن غفوری​فرد گفت: تا اندیشه​های داخل چارچوب انقلاب اسلامی و محکمات انقلاب با هم هستند، دولت​های خارجی نمی​توانند مشکلی برای ما ایجاد کنند.

این عضو حزب موتلفه اسلامی و دبیرکل پیشین جامعه اسلامی مهندسین که مهمان خبرآنلاین بود در پاسخ به سوالی که به سوء استفاده بیگانگان از برخی اختلاف​ نظرهای داخلی در ایران اشاره داشت، گفت: یقینا تنها امید استکبار جهانی و دشمنان ما برای فشار به ایران، همین تنش​های داخلی است. هم امام(ره) و هم مقام معظم رهبری بارها گفته​اند تا زمانی که در داخل کشور با همدیگر یکپارچه و متحد هستیم؛ به فرموده امام، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. این تا زمانی است که تصمیمات در داخل کشور، جمعی باشد و همه به خرد جمعی احترام بگذارند. اما اگر اینگونه نباشد، آنها دچار طمع میشوند.
وی با بیان اینکه «اساسا هر جامعه​ای اگر در درون دچار مشکل نشود از بیرون هم دچار شکست نمی​شود»، ادامه داد: هرگاه جامعه​ای در داخل دچار دوگانگی و تشتت شود، از بیرون هم ضربه پذیر خواهد شد. برای همین بود که امام (ره) به مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی فرمودند تا شما با هم هستید، من خیالم از انقلاب راحت است. تا اندیشه​های داخل چارچوب انقلاب اسلامی و محکمات انقلاب با هم هستند، دولت​های خارجی نمی​توانند مشکلی برای ما ایجاد کنند.
غفوری فرد افزود: در یکی از مناظره​های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رامنی به اوباما گفت چرا سال 88 به فتنه در ایران کمک نکردید تا جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهید؟ آن موقع که فتنه، تشتت و تشنج و دو دستگی در داخل کشور ایجاد می​شود، اوج امیدواری گروه​های خارجی و اپوزیسیون است.
مشروح گفت و گو با وی را اینجا بخوانید.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عضوعبادالله IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    10 77
    امام خمینی:ملاک حال فعلی افراداست.
  • بی عضو IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    7 79
    آقای عضوموتلفه! زمانی که تقول شما امام این چنین سخنی گفته،مربوط به قبل ازایام فتنه وآقازاده پروری بوده یابعدازآن...!!؟؟
    • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
      1 12
      احسنت
    • عباد IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
      7 0
      چراحال افرادففط برای هاشمی است؟ چرانمی گوئید گذشته چراغ راه آینده است؟ چرا این شعاررا فقط آدمهای بدون ریشه درانقلا ب دربوق می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    14 2
    توجه فرمايد ؛ فرموده اند با هم نه بر هم
  • اسماعیل IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    10 2
    برادر عزیز منظور شما از برهم چیست اگر مقابل هم است که الحمدالله هردو باهم هستند واز انتخاب مجدد ایشان به عنوان رئیس مجمع تشخیص خود دلیل روشنی است