ادغام بانک تات و تشکیل بانک آینده مشکلاتی را برای مشتریان این بانک ایجاد کرده است.

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: مشکل قطعی شتاب بانک تات با گذشت 20 روز هنوز درست نشده علی رغم قولی که مسئولان این بانک 10 روز پیش داده بودند. لطفا" پیگیری نمایید.
این درحالی است که محمود ترابیان مدیر روابط عمومی بانک آینده، تاکید دارد: این سیستم از سوی بانک مرکزی قطع شده و با پیگیری های مسوولان بانک هم گفته شده که این مساله نشات گرفته از پروسه ادغام است و اگر زودتر این فرایند صورت بگیرد این خدمات وصل خواهد شد.
به گفته او، روزانه مرکز تماس بانک آینده 20 هزار گلایه مردمی دریافت می کند. با اینحال تا زمانیکه این فرایند ادغام انجام شود مشتریان می توانند با مراجعه به شعب و یا عابربانک های این بانک مشکل خود را برطرف کنند.
ترابیان تاکید کرد: بانک مرکزی در حال حاضر برفعالیت های ادغام نظارت دارد اما وصل شدن شتاب کارتها به زمان نیازدارد.

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تاتی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    19 3
    با تشکر فراوان از پیگیری خبرآنلاین..... واقعا" مسخره است که اول باید شتاب رو قطع کنند بعدش ادغام کنن.... خوب میشد بدون قطع کردن شتاب این کارت ها هم پروسه ادغام رو به پیش برد....
  • بدون نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    22 2
    چند روز پیش رفته بودم هایپر خرید. چون اول ماه بود کلی هم خرید کردم. بعد کارت رو که کشیدم جواب نداد. پول نقد هم نداشتم . خلاصه صندوق مسدود شد تا من برم از عابر پول بگیرم که یک نیم ساعتی طول کشید. حالا من به درک مردمی که پشت سر من منتظر بودن چی؟
  • محمد IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    6 0
    سلام.خواهش میکنم این مشکل شتا ببانک آینده رو ببرسی کنید که تا کی قطع است؟