اکثر ما برای انجام کارهای مان مجبوریم روزانه در سطح شهر سفر های کوتاهی داشته باشیم واز این رو از تاکسی ویا اتوبوس برای رفت وآمدمان استفاده می کنیم

اما گاهی قیمت نرخ های تاکسی بسیار زیاد است و هیچ منطقی هم در ارتباط با آن وجود ندارد. محمد یکی از شهروندان مشهدی در این خصوص برای خبر آنلاین نوشته:
یا سلام میخواستم از سازمان تاکسیرانی مشهد بپرسید چرا کرایه های تاکسی در مشهد سرسام آور است باید یک فکر به حال کرایه ها بکنند.
واما محمدیان مدیر روابط عمومی تاکسیرانی مشهد در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:در خرداد ماه امسال نرخ کرایه های تاکسی با نظر شهردار مشهد و اعضای شورای شهر بین 4تا 16درصد افزایش پیدا کرد ورانندگان مکلف شدند بر اساس نرخی که تاکسیمتر نشان می دهد از مسافر کرایه دریافت کنند و حالا اگر کسی از تاکسی های شخصی استفاده می کند نباید گران بودن آن را به گردن تاکسیرانی بیندازد وباید این را هم اضافه کنم که تا پایان سال دیگر افزایش قیمت نخواهیم داشت و اگر کسی هم در این زمینه به مشکلی بر خورد کرد می تواند با شماره137تماس بگیرد و یا به سامانه 30001305پیامک بزند تا مشکلشان بررسی شود.
محمدیان به این نکته هم اشاره کرد که مشهد تنها شهری است که تمام تاکسی های آن به تاکسی متر متصل هستند و بر اساس آن ازمسافر کرایه گرفته می شود.
45236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک مشهدی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
    5 0
    به عنوان یک شهروند مشهدی عرض می کنم که آقای محمدیان در دو مورد اشتباه می کنند: 1- تمام تاکسی ها به تاکسی متر مجهزند 2- و بر اساس آن کرایه از مسافر در یافت می کنند قطعا ایشان تاکسی سوار نمیشوند! حتی کرایه قانونی تاکسی هم زیاد است و تاکسیرانی و شورای شهر چند سال متوالی از حداکثر ظرفیت قانون برای افزایش حداکثری کرایه ها استفاده کرده اند. کرایه تاکسی های مشهد به نسبت کرایه تاکسی ها در تهران که شهری پرهزینه است برابر و در برخی خطوط بیشتر است مثلا خط آزادشهر/سجاد/دکترا کرایه خیلی بالایی را دریافت می کنند کما اینکه اکثر رانندگان از تاکسی متر استفاده نمی کنند و حتی با شگردهایی بازرسان تاکسیرانی را فریب می دهند! (امیدوارم برای یک بار هم که شده تایید کنید)