مایکروسافت جزییات بیشتری در مورد خرید لایسنس برای آفیس 2013 و تغییرات بوجود آمده در نسخه تجاری (و نه شخصی) منتشر کرد.

با ترکیب برخی از محصولات و عرضه آنها به صورت تکی (single)‌ برای برخی کاربران خرید لایسنس آفیس 2013 شاید گرانتر از قبل باشد و برای برخی بالعکس، بدین معنا که مثلا برای کسی که قصد داشتن مایکروسافت Lync ‌و  sharepoint را دارد، خرید لایسنس در مجموع به نفعش تمام می شود ولی اگر تنها یکی از آنها را نیاز داشته باشد، به ضررش تمام می شود چرا که باید پول هر دو را پرداخت کند. (تاکنون مایکروسافت در این باره اظهار نظر نکرده است)
اما مایکروسافت علاقمند به صحبت درباره نسخه های تجاری آفیس 365 که روی سرور نصب می شوند است و از آنجایی که فیچرهای اصلی آفیس جدید در محیط کلود و برای کاربران در تعداد بالا طراحی و عرضه شده، بنابراین هدف اصلی مشتریانی در سطح انترپرایز بوده و لذا سرویسها و خدمات برای این نوع کاربران در اولویت قرار گرفته است.
یکی از مقامات مایکروسافت در این باره به زد دی نت گفت:
{مایکروسافت به صاحبان و علاقمندان به دریافت لایسنسف تغییرات صورت گرفته در قیمت و لیست محصولات را با حق انتخابهای جدید داده است و اغلب مشتریان در مجموع وقتی محصولات بیشتری را دریافت کنند با کاهش قیمت مواجه می شوند. به گفته وی مایکروسافت دو محصول جدا از هم Lync  استاندارد و انترپرایز را در هم ادغام کرده و تحت یک لایسنس در آفیس جدید عرضه کرده است. لایسنس های قدیمی sharepoint را نیز در نسخه جدید ترکیب کرده  و مایکروسافت اکسچینج نیز تغییرات عمده ای را در خود دیده است.}
به هر حال هنوز مایکروسافت درباره قیمت آفیس استاندارد 2013 به قیمت 369 دلار و آفیس 2013 نسخه پروفشنال را به قمت 499 دلار برای کاربران شخصی تایید نکرده است و کاربران شخصی باید تا ژانویه منتظر بمانند تا قیمت های اصلی برای آنها نیز تعیین گردد.
اما آفیس 365 یا همان آفیس نسخه انترپرایز 2013 شامل برخی ویژگی ها به شرح زیر است:
-         از آنجایی که روی محیط کلود توسعه یافته، کاربر در هر کجا و با هر سیستم می تواند روی آن لاگین کرده و به اسناد خود دسترسی پیدا کند.
-         با Mailboxes کاربران می توانند به محتوای به اشتراک گذاشته شده به صورت تیمی دسترسی داشته باشند.
-         بالا بردن سطح امنیت و از دست ندادن اطلاعات با سیستم data loss prevention یا DLP
-         آرشیو دیتا و دسترسی آسان از هر نقطه سازمان به این اطلاعات
-         ارتباط همیشگی و برقراری اتصال دائم با کاربران با ویژگی های جدید و تعبیه شده روی sharepoint  و ...
-         کار با نرم افزاری از روی محیط های جغرافیایی متفاوت و دور از هم
-         تعامل و امنیت بالاتر و برقراری میتینگ ها و کنفرانس های تجاری با کیفیت بالا از طریق Lync ‌و ...
-         و در نهایت مدیریت آسانتر بر بیزینس و کسب و کار خود از طریق آفیس جدید که روی کلود و Skydrive طراحی و پیاده سازی شده است.
 
 
 
 
 

 

5656

 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهندس IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    11 2
    واقعيت اين است كه دنيا به سمت كلود پيش مي ره و مايكروسافت نيز برايش كاربران اداري و تجاري مهمتره به همين خاطر خيلي روي كاربر شخصي تمركز نكرده در آفيس 2013. با تشكر از مطلبتون.
    • بدون نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
      8 3
      اتفاقآ . میکروسافت به هر 2 بخش شخصی و تجاری توجه داره . ارائه محصولات آفیس 2013 و آفیس 365 نشان دهنده توجه و سیاست میکروسافت هستش . که آفیس 365 کلود کامل هستش . جدا از این مسئله باید خدا رو شکر کنیم همچین شرکتهایی هستن .وگرنه معلوم نبود الان در چه وضعیتی زندگی میکردیم . همش کلود بشه که انشءاله اینها که نسخه جعلی و کرک خرید و فروش و استفاده می کنن حالشون جا بیاد . اینجوری هم دیگه نمیتونن اینترنت رو قطع کنن . وگرنه کشور کلا میخوابه :D:D:D چه حالی میده .
    • بدون نام IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
      2 0
      قطع می کنن بعد آفیس ملی می سازیم. هه هه هه شوخی کردم
    • فرزاد IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
      1 0
      اگر نشه تو ایران با قیمت کم گیر بیاریم تا آخر عمر office 2007 نصب می کنیم یا مردم به سمت open office می رن