امیر قلعه نویی بلافاصله بعد از شایعه احتمال حضور فرهاد مجیدی در العین اعلام کرد این بازیکن می تواند به استقلال برگردد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ بعد از اینکه فرهاد مجیدی شرکت در بازی خداحافظی اش را رد کرد ، شایعه حضورش در العین که حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست سر زبان ها افتاد. العین تیمی است که مجیدی پیشتر در آن به همراه برونو متسو توانسته قهرمان لیگ قهرمان آسیا شود. افتخاری که هیچ یک از دیگر استقلالی ها آن را در کارنامه شان ندارند. بلافاصله بعد از این خبر است که امیر قلعه نویی می گوید:« استقلال جای خالی دارد و مجیدی می تواند به استقلال برگردد. » حرف او با این جمله از علی فتح الله زاده تکمیل می شود:« حاجی جان این بار که دیگر امیرخان هم او را خواسته حالا ما منتظرش می مانیم تا ببینیم چه تصمیمی می گیرد. الان دیگر فکر نمی کنم بهانه ای باشد.» فتح الله زاده به شدت از اینکه مجیدی دعوتش برای بازی خداحافظی را رد کرده گلایه دارد و به خبرآنلاین می گوید:« فرهاد خودش می داند که چقدر دوستش دارم اما او که نمی تواند برای باشگاه های خارجی زمان تعیین کند. حالا اشکالی ندارد ، اصلا ما هر زمانی که او بخواهد برایش بازی دوستانه می گذاریم. تیمش هم خودش بگوید کدام  تیم باشد. فرهاد نباید این قدر دل مرا بشکند!»

حالا اما موضع استقلالی ها دعوت از فرهاد مجیدی است . انتشار مصاحبه علی فتح الله زاده روی سایت باشگاه درباره آغوش باز آبی ها برای مجیدی ، البته بی شک موضع رسمی فتح الله زاده است اما آیا در دل استقلال هم این جو وجود دارد؟ ایا امیر که به دنبال یک مهاجم ایرانی می گردد ، مجیدی را آن بازیکن ایده آل می داند؟

چه شده که قلعه نویی نام مجیدی را مطرح می کند؟ قلعه نویی که در ابتدای فصل تاکید داشت با داشتن 4 مهاجم خوب جایی برای مجیدی ندارد ، قبل از همه به این حقیقت پی برده است که استقلال خوب بازی نمی کند. تیم های امیر همیشه کار ویژه شان گلزنی های بسیار بود اما این تیم استقلال که با از دست دادن جانواریو دیگر یک بازیساز تمام و کمال هم ندارد ، می تواند چشم انتظار به جباری ببندد . جباری که خیلی هم نمی توان انتظار داشت در نیم فصل دوم ، بتواند تیم را همراهی کند. مصدومیت همیشه مثل سایه همراه مجتبی ست. نکونام هم ذاتا بازیکن بازیسازی که تیم را بگرداند نیست پس استفاده از نام مجیدی یک فرصت ایده آل است. او که از ابتدای فصل ، کابوس سرمربی و ستاره های تیم در روزهای ناکامی بوده حالا باید دست به انتخاب بزند و اگر پاسخش منفی باشد ، یعنی قمار را باخته و برای بازگشت هم با پیش شرط ویژه مربی تیم روبرو خواهد بود. اینکه او چند روز قبل به صراحت در جمع بازیکنان تیمش گفته:« بحث کاپیتانی را یکبار در ابتدای فصل بستم .»

حالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مجیدی چه تصمیمی می گیرد و آیا بازیکنانی که در جبهه مخالف با مجیدی علیه او مصاحبه کرده اند آیا کنار او می ایستند و به زمین می روند؟ این ها همه پرسش های پیش روی استقلال هستند. باید برنده بازی جدید قلعه نویی ، مجیدی کیست؟

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =