علی کفاشیان می‌خواهد در جلسه بعدی مجمع فدراسیون فوتبال استعفا دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ رئیس فدراسیون فوتبال دوشنبه جلسه ای با امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش برگزار کرد. در این جلسه، امیر عابدینی که همیشه به عنوان یکی از منتقدان کفاشیان شناخته می شد، به او گفت که در مقابل فشارها ایستادگی کند و اگر می خواهد استعفا دهد، در مجمع این کار را انجام دهد تا استعفای او منجر به تعلیق فوتبال ایران نشود. کفاشیان هم در صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که می خواهد در مجمع فدراسیون فوتبال استعفایش را ارائه دهد. او از اعضای مجمع فدراسیون خواسته که کمی صبر کنند تا تاریخ برگزاری مجمع برسد، آن وقت خودش استعفا می دهد تا اعضای مجمع، در مورد رفتن یا ماندن او تصمیم بگیرند.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    65 15
    این آقا رفتنی نیست!؟
  • بدون نام IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    32 7
    هرچه زودتر بهتر
  • لیلا NL ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    30 7
    برادر عزیزم کفاشیان : بیا مرد باش ، مردانگی کن و بخاطر نجات فوتبال ما ، استعفا بده ، همگی ما هیچ شکی در وطن پرستی و کمالات و حسن نیت شما نداریم ، انشاءالله بیکار نمی مانید ، با ورود شما به عرصه تخصصیتان ، المپیک بعدی ، تیم دومیدانی ایران اکثر مدال های المپیک را درو خواهد نمود و از شما بعنوان تاریخ ساز و افتخار ورزش این مرز و بوم یاد خواهد شد ، انشاءالله .
    • بدون نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
      6 5
      درسته که کفاشیان باید بره و دیگه جای موندن براش نیست؛ولی شماها فکر میکنید که بعد از رفتن کفاشیان قراره چه اتفاقی یا بهتر بگم چه معجزه ای برای فوتبال این مملکت رخ بده؟!حتما فکر میکنید مثل فیلمهای هندی یه قهرمانی از راه میرسه و همه چیز رو زیر رو میکنه!!تیم ما میشه قدرت اول دنیا و ژاپن و کره جلومون تعظیم میکنند!!نه عزیزان من...از این خبرها نیست...کفاشیان هم که رفت یکی میاد مثل خودش یا حتی بدتر از اون...کلا مسیری که فوتبال ما داره طی میکنه اشتباهه و این وسط فقط اشخاص قربانی میشن و این راه غلط همچنان ادامه داره...
  • بدون نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    2 2
    خوب از كانديدا ها هم ثبت نام كنند كه فدراسيون بدون رئيس نمونه.
  • ali IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    9 1
    هر چند امیدی نیست به نفری که بعد کفاشان میاد اما باز هر چه زودتر این اقا بره بهتره بخدا تا مرز سکته برده ما فوتبالیها رو با لبخندهای مسخره اش
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    7 5
    و بازهم دادکان.... خب آرزو بر پیرمرد ها عیب نسیت! خواهد آمد با همان استراتژی های پوسیده و سخنرانی های تکراری و.... کلی منت سربار، سر مردم!! مگه تو این همه نیروهای جوان و فوتبالی و... یک شخصیت کاردان پیدا نمیشه که انگیزه و توان و اعتبار مدیریتی داشته باشه؟ از دو روز بعد شروع خواهیم کرد به زدن او.... چه موقعی می فهمیم که: خود شکن.. آینه شکستن خطاست!
  • نا شناس IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    7 2
    مگر اینکه از کار بر کنارش کنن از ریاست دست بکشه