ایسنا نوشت:

تهیه‌کننده برنامه طنز «خنده‌بازار» دربارهٔ آخرین وضعیت تولید سری جدید برنامه‌اش اعلام کرد: «حدود دو ماه است که نویسندگان برنامه مشغول نگارش هستند که به احتمال قوی فکر می‌کنم از اول دی ماه کار را کلید بزنیم و تولیدش را آغاز کنیم.» 


 فرید شب‌خیزدر ادامه گفت: «طی جلساتی که با مدیران شبکهٔ سه سیما دربارهٔ آیتم‌های جدید «خنده‌بازار» داشتیم، قرار این شد که سری جدید این برنامه در 50 قسمت 40 دقیقه‌ای تهیه شود که پخش آن از دهه فجر به صورت هر شبی آغاز می‌شود و سپس به شکل هفتگی ادامه خواهد یافت.» 


 او دربارهٔ پخش «خنده‌بازار» در ایام نوروز سال 92نیز گفت: «در ایام نوروز هم پخش هر شبی برای «خنده‌بازار» در نظر گرفته‌اند که به روی آنتن خواهد رفت؛ امیدواریم باز هم بتوانیم خنده‌ای را روی لبان بینندگان بنشانیم.»
 
شب خیز در ادامه از حذف برخی آیتم‌های قبلی در سری جدید «خنده‌بازار» خبر داد و گفت: «یکسری آیتم‌هایی مثل «هفت»، «نود»، ‌ «دادگاه»، «کنترل نامحسوس»، «بیمارستان» و... که در سری‌های گذشته از آن‌ها استقبال شده بود، همچنان باقی می‌ماند، اما یکسری آیتم‌های دیگر حذف خواهند شد.» 


 تهیه‌کننده «خنده‌بازار» در پایان از «در شک» به عنوان آیتمی جدید نام برد و اعلام کرد: «ما در سری جدید این برنامه «در شهر» و «شوک» را با یکدیگر ترکیب خواهیم کرد و نام «در شک» را برایش در نظر گرفتیم که فکر می‌کنیم برای بینندگان جذابیت داشته باشد.»

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
    17 2
    باید رو آیتم دادگاه بیشتر کار کنن، خیلی جا داره. خیلی باحال میگه " بابا یه نگاهی به دور و برت بنداز!". شعرشم خیلی باحاله. نود بی مزه شده دیگه، به نظرم باید "دیروز،امروز،فردا" و "گفتگوی خبری" و اخبار 20:30 و 19:15 رو هم کار کنن، خیلی نکته داره. دمشون گرم موفق باشن.
  • رویا استان البرز IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    1 1
    سلام و خسته نباشد به سازندگان این مجموعه لطفاا در سری جیدی ایتمای خارجیو حذف کنید و ایتمای پر انتقاد مثل نود مترو فیتله وعمو قناد وانتخاباتو وهواپیمارو ادامه بدید و ایتمای شادتر بسازید