ایسنا نوشت:

علی لاریجانی در جمع کارکنان اداره ترابری مجلس گفت: مساله مسکن کارمندان در مجلس از دغدغه‌های بنده در دوره هشتم مجلس و دوره کنونی بوده است که خواسته‌ام حل مشکل مسکن آنهاست. البته مشکلات به وجود آمده در کشور منابع مالی مجلس را محدود کرده است ولی باز هم ما از طریق راههای مختلف به دنبال حل مشکلات مسکن هستیم تلاش شده در این رابطه زمینی تهیه شود و وامی در اختیار کارکنان قرار گیرد تا صاحب مسکن شوند.
رییس قوه مقننه اضافه کرد: البته برخی از کارکنان مشکلات مالی دارند که ما تلاش می‌کنیم از راه‌هایی بتوانیم ظرفیتی برای رفع دغدغه‌های ذهنی آنها پیدا کنیم. اولویت ما حل مشکلات کارکنانی است در مجلس محروم‌تر هستند منتظریم تا پیشنهاداتی از این رابطه ارائه شود تا هیات رییسه در این رابطه تصمیم‌گیری کنیم.
لاریجانی با تاکید بر تامین تسهیلات لازم رفاهی برای کارمندان مجلس گفت:‌ اهتمام ما بر این است که در حد بضاعت برای کارمندان مجلس به خصوص نیروهای خدماتی در ترابری و رانندگان مزایای لازم را فراهم کنیم و اصلاحاتی را در این رابطه انجام بدهیم که آنها در آرامش باشند.
وی افزود: تا حد امکان باید امکانات رفاهی و ورزشی برای کارمندان اداره ترابری و رانندگان در نظر گرفته شود و در این راه کاستی صورت نگیرد. چون با وضع معیشت کنونی مردم باید توجه بیشتری به کارمندان شود.

وی با قدردانی از اقدامات کارمندان اداره ترابری به خصوص رانندگان گفت: حجم کار ترابری مجلس با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست که طبق اطلاعات ما نمایندگان از این کارمندان رضایت کامل دارند به طوری که رانندگان حتی تا نیمه‌های شب در هنگام بررسی لایحه بودجه و قانون برنامه منتظر نمایندگان می‌مانند و آنها این شرایط سخت را تحمل می‌کنند.
وی افزود:‌ من در جریان خدمات شما هستم و قدردانتان می‌باشم و از اینکه این همه برای مجلس و نمایندگان وقت می‌گذارید و مشکلات را تحمل می‌کنید سپاسگذارم.
وی از کارمندان اداره ترابری و رانندگان درخواست کرد تا فضایی را فراهم کنند تا نمایندگان در آرامش و برای صیانت از حقوق مردم بتوانند امور و وظایف‌شان را پیگیری کنند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =