۰ نفر
۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۰

یکی از خوانندگان خبرآنلاین که مشکل وی به مسوولان ایران خودرو جهت پیگیری بیشتر ارسال شده بود از عدم پیگیری کار خود خبرداد.

این خواننده خبرآنلاین می نویسد:با سلام و خسته نباشید.من این سوال رو پرسیدم http://www.khabaronline.ir/detail/261350/people/What-People-Say و تشکر از شما برای پیگیری اما از تاریخ 91/1/1 که این سوال و تقاضا رو نوشتم با توجه به قول آقای بابایی معاون فروش ایران خودرو مبی بر تسریع در تحویل خودرو به اینجانب هنوز خبری نشده و ماشین بنده هنوز تحویل که نشده حتی هنوز فاکتور نیز نشده.لطفا از آقای بابایی سوال بفرمایید همیشه اینقدر خوش قول هستند؟ این وعده های توخالی و قول های الکی رو بس کنند و با مردم صادق باشند.
این درحالی است که معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد که این مشکل جهت پیگیری بیشتر به مسوولان ذیربط انتقال داده شده است. با اینحال با دریافت اطلاعات مجدد بررسی این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

45/221

کد خبر 264087

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    11 0
    خدا به ما رحم کند تحویل سورن elx ما اسفند 91شب عید وتحویل خودرو از ایرانخودرو بعید به نظر میاد فکر کنم انصراف بدیم بهتره
  • نعیمی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    2 0
    اینجانب 8مهر ماه به شماره قرارداد 6873564خودرو سورن تحویل 30 روزه ثبت نام کردم.ولی پس از گذشت 4 ماه میگویند خط تولید متوقف شده وباید خودرو را با زمان تحویل نا مشخص تبدیل کنی.آیا فروش فروری خودرویی که تولید نمی شود کلاه برداری نیست؟

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین