در حالی که سازمان پزشکی قانونی استان یزد از کشته شدن 8 تن در جریان انفجار در معدن زغال سنگی در طبس خبر داده است، رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس نیز می گوید: احتمال کشته شدن تمام معدنچیان نیز وجود دارد.

به گزارش ایسنا، سازمان پزشکی قانونی استان یزد اعلام کرد که در پی حادثه انفجار معدن زغال‌ سنگ در یزد، هشت تن جان خود را از دست دادند.
پیش از این نیز حسین درخشان، مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ضمن اعلام اعزام دو تیم امدادی برای امدادرسانی، گفت: در ساعت 9 صبح امروز انفجار معدنی در منطقه طبس به مرکز فوریت‌های امدادی 147 اعلام شد که امدادگران با حضور در صحنه حادثه دریافتند که این حادثه در معدن «آرمین نوین» در منطقه «پروده» طبس رخ داده است.

احتمال کشته شدن همه معدنچیان طبس زیاد است/ قطعیت مرگ 4 معدنچی
جواد سهیلی- رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس- به مهر گفت: با ریزش معدن زغال سنگ طبس، کشته شدن چهار نفری که در ابتدای دهانه تونل حضور داشته اند قطعی است و احتمال کشته شدن تمام معدنچیان نیز وجود دارد. هم اکنون اکیپ‌ ها و آمبولانس‌های اعزامی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس در محل حاضر هستند و تا هنگام تخلیه گاز تونل و خروج جنازه‌ ها که احتمالاً مدت زمان زیادی طول بکشد، در محل حادثه حضور خواهند داشت.

 کشته شدن چهار نفر از معدنچیان بر اساس اعلام مسئولان کشوری و محلی قطعی شده اما تا تخلیه گاز معدن و ورود معدنچیان هیچ چیز قطعی نیست.

امروز صبح معدن زغال سنگ یال شمالی طبس ریزش کرد و هشت معدنچی از 40 معدنچی فعال در این معدن، در آن محبوس شدند.
4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    15 0
    ای خدا کمکشون کن