ایسنا نوشت:

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آحاد مردم برای توسعه امر به معروف و نهی از منکر تکلیف دارند، چرا که این مهم، یک فریضه همگانی است.

سردار "محمدرضا نقدی" در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزود: عدم توجه به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، عواقب بدی را به دنبال خواهد داشت، از این رو بسیج مستضعفین توسط حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد تا احیای امر به معروف و نهی از منکر را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی با اشاره به این‌که این فریضه مهم نیاز به آسیب‌شناسی داشته و در این راستا آسیب‌شناسی لازم باید بر اساس اولویت صورت گیرد، اظهار کرد: اولین قدم برگزاری جلسات امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی و دولتی بود، چرا که استفاده از ابزار دولتی در احیای این فریضه مهم، خروجی قابل قبولی دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، آسیب دوم را در روابط بین زن و مرد اعلام کرد و ریشه منکرات اجتماعی و اخلاقی را منکرات سیاسی دانست و یادآور شد: منکرات سیاسی و اعتقادی ریشه منکرات اجتماعی و اخلاقی است، بنابراین باید در راستای توسعه معروفات سیاسی گام‌های اساسی برداشته شود.

نقدی با اشاره به این‌که شورای امر به معروف و نهی از منکر، فضاهایی که آلوده به ماهواره بوده را شناسایی کرده و از ابزار تشویقی استفاده کرده است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، ارگان‌ها و رسانه‌ها باید در راستای گسترش این امر مهم تلاش کنند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    46 2
    اگر به من اینترنت یک مگابایت بدی، تشویق میشم و ماهواره ام را تحویل میدهم :) قول میدم که با اینترنت پرسرعتم هم شبکه های ماهواره ای را نگاه نکنم. باور کن.
  • بدون نام DE ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    37 1
    به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سابق !!! اینترنت 56 k زیاد هم هست بی ادب
  • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    2 0
    اگرمی خواهید به واقع مشگل ماهواره را حل کنید بهترین شکل آن ایجاد شبکه هایی که نیازهای جامعه را از نظر روحی براورده کند و تعثبات غلط را به کناری گذاشته و در جامعه امروزی ان باشید که مردم انتظار دارند و در رساندن خبر صادق باشید و سانسور خبری و یا انچه مرود تایید شماست به خورد ملت ندهید حال بسم الله اگر اهل آن هستید