سرمربی بارسلونا که سال گذشته تحت عمل جراحی برای درمان تومور سرطانی قرار گرفت، بار دیگر مبتلا به سرطان تشخیص داده شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیتو ویلانووا سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از جدایی پپ گواردیولا از این تیم موفق شد نتایج خیره کننده ای در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کسب کند و با عملکرد فوق خود مورد تحسین بسیاری از کارشناسان فوتبال  قرار بگیرد. این مربی که به دلیل داشتن تومور سرطانی، سال گذشته زمانی که دستیار گواردیولا بودغده پاراتیروئیدش را به تیغ جراحان سپرد و سلامتی اش را بازیافت، بار دیگر مبتلا به سرطان تشخیص داده شده و در حال حاضر در حال انتقال به ICU است.
این خبر باعث شد که ساندرو روسل مدیر باشگاه بارسلونا کنفرانس مطبوعاتی امروز را لغو کند و همچنین شام کریسمسی که باشگاه برای رسانه‌ها ترتیب داده بود، به زمان دیگری موکول شود.
با این حال احتمال می رود که ویلانووا به صورت اجباری از مربیگری آبی و اناری پوشان کناره گیری کند تا بار دیگر تحت درمان قرار بگیرد. بارسا در حال آماده سازی اعلامیه ای است که در آن مشخص می‌شود چه کسی جای او را در دوران بیماری اش خواهد گرفت.
شایعات حاکی از آن است گواردیولا تا پایان دوره ی درمان ویلانووا بر روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست. گفته می‌شود در حال حاضر گواردیولا در فرودگاه نیویورک به سر می برد و مقصدش بارسلونا است.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زیدان IN ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    339 4
    نه به عنوان یک رئالی؛بلکه به عنوان یه انسان...امیدوارم هرچه زودتر بهبود پیدا کنه و حالش خوب بشه... خدا تمامی بیماران رو شفای عاجل بده ان شا ا...
    • علی IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
      41 6
      منفی برای چی؟اخه چه معنی داره؟