۰ نفر
۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۳

گوگل پلی، بر عکس آی تیونز اپل و اجرا کننده کلود آمازون، سرویس جدید موسیقی گوگل کاملا رایگان عرضه شده است.

سرویس google play که ماه پیش در اروپا نسخه آزمایشی اش راه اندازی شد اینک گسترده تر شده و کشورهای بیشتری را در بر گرفته است.
نسخه قدیمی گوگل در سال 2011 عرضه شد و ابتدا کل کامپیوتر شما را اسکن کرده و بعد از آپلود موسیقی های شما را به صورت استیریمینگ پخش می کرد. اما اینک کتابخانه انلاینی از موسیقی ساخته شده و روی گوگل پلی اجرا می شود، منتها در این نسخه بسیار سریعتر از قبل فایلها جستجو و پخش می شود. در گوگل پلی موسیقی ها اسکن شده و در محیط کلود گوگل ذخیره می گردد و هر زمان که اراده کنید، اجرا می شود.
یک ویژگی دیگر گرفتن موسیقی از شما و برگرداندن آن به شما با کیفیت 320 است که می توانید صدا را با کیفیت بالاتر از قبل دریافت کرده و بشنوید. اگر کاربر سرویس قبلی گوگل بوده اید نیاز به آپلود دوباره نیست و در ماهای آینده گوگل شما را به طور خودکار وارد گوگل پلی می کند.
جالب اینجاست که فقط در حال حاضر گوگل است که کیفیت 320 ارائه می کند و سرویسهایی مانند آمازون است که 256 به شما عرضه می کند.
 
56501
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شقایق IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    9 0
    خبر آنلاین جون لازم به توضیح نبود آآآ ... این قابلیت هم تا روز های آینده به جمع دیگر قابلیت های فیل تر می پیوندد !! اما جالب بود ...
  • بدون نام IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    9 0
    این که فیلتره
  • بدون نام TR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    10 0
    واقعا گوگل یعنی نوآوری
  • بدون نام GB ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    9 0
    خوشبختانه با درایت مسئولان فیلتره
  • am IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    5 0
    عجب سیستمی داره این فیلترینگ .سایت باز نشده فیلتر کردن ,داداش بزار سایت باز شه ببینیم قضیه از چه قراره بعد فیلتر کن. البته ما که با فیل شکن وارد می شیم ولی داریم با این کارا دزدی یاده بچه مردم میدیم.فکر کنید خواهر زاده 10 ساله بنده میگه :دایی از چه فیلتر شکنی استفاده کنم (عمق فاجعه هست) درباره گوگل پلی هم چی میشه گفت,گوگل رو هرچی دست میزاره طلا میشه.