نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان چند شب پیش خود در دانشگاه امام صادق (ع) درباره مقصران موضوع کهریزک گفت: از آقای مرتضوی خواهش می کنم از من شکایت کند .

به گزارش واحد مرکزی خبر علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران با انتقاد از برخی مطبوعات از نحوه انعکاس سخنانش در همایش چند شب گذشته در دانشگاه امام صادق گفت ‌آن شب من درباره فرزندان آقای هاشمی صحبت نکردم و فقط درباره مهدی هاشمی گفتم .

در ادامه خبرنگاری خطاب به زاکانی گفت: صبح امروز آقای مرتضوی در مراسم تشییع جنازه مرحوم کردان این گونه اظهار داشت که آقای زاکانی به راحتی هر چه می خواهد می گوید و هیچ مشکلی هم برایش پیش نمی آید.

زاکانی در واکنش به سخنان این خبرنگار گفت: آقای مرتضوی از من شکایت کند تا معلوم شود چه کسی بیهوده حرف می زند .

زاکانی گفت من هنوز هم ادعا می کنم که همه افرادی که در جریان پس از انتخابات به زندان کهریزک رفتند به دستور مرتضوی بوده است و آیت الله شاهرودی در این باره به او اختیار داده بود.

زاکانی ادامه داد: آقای مرتضوی چند ماه پیش نیز در یکی از جلسات کمیسیون مجلس حاضر شد و گفت: از من شکایت می کند اما چون می دانست که چه مدرکی از او دارم ، همان جا جلوی 30 نماینده گفت من از حقم گذشتم.

وی گفت: در بحث کهریزک باید بگویم که این موضوع اصلی ترین فتنه در زمان انتخابات نبود و فتنه مهم اجحاف در حق رأی مردم و حق رهبری بود اما نباید هم اجازه دهیم که موضوع کهریزک به 4 آدم خلاصه شود .

زاکانی گفت: من اسناد زیادی دارم و آقای مرتضوی یا می تواند مانند اظهارات قبلی اش بگوید که کهریزک زیر نظر شهر ری بوده است و خود را تبرئه کند و یا از من شکایت کند چرا که در مملکت قانون وجود دارد و همه باید پایبند به قانون باشیم

 

 

 

 


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 26508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =