روزنامه نگاران معمولا از صادق ترین افراد جامعه هستند و سعی می کنند با نوشته های خود خطاهای سیاسی اجتماعی را گرفته و با درج آنها به سیاستمداران هشدار دهند.

اما صداقت مرد روس بنام ویاچسلاو لدوفسکی اهل کراسنایوسک روسیه زبانزد شده است.
روزنامه نگار روس در سال 2010 و بعد از اینکه فرماندار محلی قول داد پروژه ساخت 4 پل را قبل از 2015 شروع کند، در نوشته خود در روزنامه پروژه مذکور را خیالی توصیف کرده و نوشت اگر چنین کاری صورت گیرد وی مقاله خود در این مورد را خواهد خورد.
شاید از سال 2010 تا کنون کسی در عموم، این خبر را جدی نگرفته باشد و یا آنرا فراموش کرده باشد، اما قطعا تنها کسی که آنرا به خاطر دارد، روزنامه نگار داستان ما است که هرگز قول خود را فراموش نکرده است.
لدوفسکی نویسنده روزنامه Builder است که مقاله ای تحت عنوان “Promises are made to be broken نوشت و گفن فرماندار لف کوژنتسوف نمی تواند احداث پل روز رود ینیسی را زودتر از 2015 آغاز کند و اگر چنین کاری کند نوشته های خود را خواهد خورد. وی مقاله ها را داخل خامه ای ترش قرار داده است و حالا باید تصمیم بگیرد تا آنها را بخورد.
اما جالب اینجاست که فرماندار توانست در سپتامبر امسال (2012) پروژه را شروع کند. در ویدئویی که روزنامه نگار روی اینترنت منتشر کرده می گوید کشور ما با این قولها ساخته می شود و من باید به قول خود نیز عمل کنم.

56602

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلی IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
    1 0
    نوش جونشون.