باشگاه خبرنگاران نوشت:

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید محمد غروی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره رویکرد انتخاباتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: بی‌ شک جامعه مدرسین از وحدت هرچه بیشتر اصولگرایان در انتخابات استقبال می‌کند؛ به ویژه وحدتی که براساس شاخص‌های جامعه مدرسین صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در دیدار جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مسائل جاری جامعه بررسی شد، افزود: در دیدار جامعتین مسائل انتخاباتی تنها به صورت اجمالی بررسی شد.

حجت الاسلام و المسلمین غروی اعلام کرد: بحث بررسی مصداق‌های انتخاباتی در جامعه مدرسین تا کنون آغاز نشده است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین تصریح کرد: اصولا جامعه مدرسین از وحدت اصولگرایان پشتیبانی کرده و تلاش می‌کند در جریان اصولگرایی دوگانگی نباشد ولو اینکه این جریان به وحدت نسبی برسند.
حجت الاسلام و المسلمین غروی درباره جایگاه اصولگرایان در بین مردم پس از دولت دهم عنوان کرد: احمدی‌نژاد جزء اصولگرایان "بود" و امروز اصولگرایی به احمدی‌نژاد خلاصه نمی‌شود.
وی با تاکید براینکه اصولگرایان از عملکرد احمدی‌نژاد رضایت ندارند و آن را نقد می‌کنند،‌ گفت: نباید عملکرد احمدی‌نژاد به پای اصولگرایان ریخته شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین افزود: اگر به فرض محال احمدی‌نژاد می‌توانست در این دوره نامزد انتخابات شود، اصولگرایان از وی حمایت نمی‌کردند؛ بنابراین اصولگرایان همچون گذشته در بین مردم محبوبیت دارند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    76 1
    بنده خدااحمدي نژاد از اولش هم مي گفت كه اصولگرانيست ومستقل است شما به زور خودتانرا به اوچسبانديد وپيروزي اورا به خودتان نسبت داديد،چرا كه درچندين مرحله از اصلاح طلبان شكست بدي خورديد...
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    133 1
    اگر اصولگرایان کمی منطق و تاریخ بلد بودند به سال 84 رجوع می کردند که رنگ پریده و لرزان و ترسان در انتخابات شرکت می کردند و خودشان هم امیدی نداشتند رای بیاورند و حتی از شعارها و اصول انتخاباتی اصلاح طلبان گرته برداری می کردند دیگر این قدر دم از موفقیت خویش نمی زدند این احمدی نژاد بود که حیاتی به گروه های سیاسی مدعی اصولگرایی بخشید والا آن وقت موتلفه و پیروان و غیره حتی در خواب هم نمی دیدند که ریاست جمهوری را به دست بیاورند. حالا مدعی هستند که ما محبوب القلوب هستیم کانه در سال 84 این آنها بودند که احمدی نژاد را پیروز کردند
  • بدون نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    73 10
    اگر به فرض محال احمدی‌نژاد می‌توانست در این دوره نامزد انتخابات شود , باز هم با اکثریت اراء پیروز انتخابات میشد . مردم اگر قرار بود , صرفا به برچسب اصولگرایی رای دهند در سال 84 بایستی هاشمی و یا لاریجانی پیروز انتخابات میشدند .