بیش از 10 هزار نفر در نظرسنجی خبرآنلاین شرکت کردند.

در آخرین نظرسنجی خبرآنلاین، از کاربران پرسیده شده بود : «با توجه به سخنان رئیس جمهور، کدام یک از این گزینه​ها را دربروز مشکلات اقتصادی، موثرتر می​دانید؟» این سوال پس از گفت و گوی تلویزیونی محمود احمدی​نژاد که شنبه شب از شبکه یک سیما پخش شد، منتشر شده بود.
طی 24 ساعت گذشته که این نظرسنجی در صفحه نخست خبرآنلاین، جای داشت، 10994 نفر در آن شرکت کردند. 79 درصد کاربران، مدیریت دولت را موثرترین عامل در مشکلات اقتصادی موجود دانسته​اند. اما تنها 8 درصد پاسخگویان به این سوال، فشارهای خارجی را در بروز این مشکلات موثر خوانده​اند.
13درصد از کاربران نیز «تصمیم گیری های خارج از دولت» را موثرترین عامل دانسته​اند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاکتوس IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    3 0
    البته تاریخ مصرف این نظر سنجی تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی پابرجاست و در صورتیکه منتخب مردم پیرو دولت فعلی باشد این نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و در غیر این صورت این بند پر رای به "مدیریت دوره قبلی " تبدیل نام و یا اینکه ان موقع نقش فشار های خارجی نمایان خواهد شد.
  • علی ولاییان IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    12 7
    خداوند کریم انشاالله سایه اش را بر سر امت مسلمان ایران مستدام بدارد. خداییش خیلی زحمت میکشند ولی یه کم مردم ناسپاس شده اند که این موضوع هم در رستای فرمایشات مقام معظم رهبری همه به راه راست هدایت میشوند و ایران مسلمان و ایران اسلام سرور جهان و آمریکای جنایتکار خواهد شدو خواهش میکنم اینقدر پالس منفی نفرستید ، بسیار هم وضع مردم خوبه تا کور شود هر آنکه نتواند دیدن.
  • محمد IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    4 0
    جبران تورم 26درصدی باافزایش حقوق 10% خود مبین رفاهیت مردم نیست ! برای پرداخت وجوه مربوط به مرحله دوم یارانه ها نیازی به 1افزایش قیمت بنزین نیست چون عدم افزایش حقوق متناسب بارشد تورم نه بار مالی دارد ونه منتی بر مردم