با توجه به اختلاف نظرهای مطرح شده در باره تامین دارو، شما کاربران خبرآنلاین حق را به کدام سازمان می دهید؟ بانک مرکزی و وزارت بهداشت؟

نحوه تخصیص ارز دارویی از سوی بانک مرکزی به وزارت بهداشت طی یکی دو هفته اخیر وارد فاز جدیدی شد. پس از صحبت های یک شنبه شب رییس جمهور در صدا و سیما مبنی بر تخصیص یافتن ارز دارویی به شرکت های تولید کنندگان و وارد کنندگان دارو وزارت بهداشت بر موضع خود مبنی بر عدم پرداخت ارز دارویی پافشاری کرد. (در اینجا بخوانید)
به طوری که صحبت های وزیر بهداشت و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اطلاعات مطرح شده از سوی احمدی نژاد متفاوت بود (در اینجا بخوانید)
کش مکش ها میان وزارت بهداشت و بانک مرکزی کار را به جایی رساند که صحبت هایی نیز مبنی بر برکناری وزیر بهداشت از سوی دولت مطرح شد.( در اینجا بخوانید) و امروز نیز روزنامه ایران روزنامه رسمی ارگان دولت در گزارش ویژه خود عنوان کرد: دکتر دستجردی به خاطر نگه داشتن باقر لاریجانی، خلاف دکتر احمدی نژاد رفتار می کند؟ ( در اینجا بخوانید)
در همین رابطه و با توجه به این مسایل و اختلاف نظرهای مطرح شده در باره تامین دارو، شما کاربران خبرآنلاین حق را به کدام سازمان می دهید؟ بانک مرکزی و وزارت بهداشت؟
برای شرکت در این نظر سنجی اینجا کلیک کنید. 
تا ساعت شش و ربع  بعدظهر روز سه شنبه حدود  1138نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند که 88.1 درصد از شرکت کنندگان با توجه به اختلاف نظر های مطرح شده حق را به وزارت بهداشت داده اند و 11.9 از شرکت کنندگان حق را به بانک مرکزی داده اند.
45237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    1 0
    کی حق رو به مردم میده؟
  • بدون نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    15 3
    اگر همه مخاطبان محترم مافیای دارو میشناختند هیچ وقت این رای را نمیدادن لطفا سئوال کنید مخاطبان عزیز شما تولید کننده ویا وارد کننده ویا پخش کننده دارو هستید تا انوقت معلوم شود چه خبر است