یک روزنامه ایتالیایی فاش کرد سیلویو برلوسکنی نخست وزیر پیشین ایتالیا ماهانه سه میلیون یورو به همسر سابق خود نفقه می پردازد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت واشنگتن پست، درجزئیات منتشر شده از توافقنامه طلاقی که میان سیلویو برلوسکنی نخست وزیر سابق ایتالیا و ورونیکا لاریو همسر دوم او به امضا رسیده مقرر شده است که برلوسکنی ماهیانه سه میلیون یورو معادل چهار میلیون دلار به او بپردازد اما املاک را همچنان در اختیار داشته باشد.

روزنامه کوریه دلاسرا روز جمعه نسخه چاپی ویژه کریسمس خود را با تشریح جزئیات این طلاق پر کرد.

ماجرای طلاق برلوسکنی و همسر دومش ورونیکا از سال 2009 و زمانی آغاز شد که روزنامه ها مجلس عیاشی نخست وزیر ایتالیا با 18 دختر جوان ناپلی را فاش کردند و حتی تصاویری از آن را نیز منتشر کردند

در آن زمان ورونیکا لاریو در گفتگویی با رسانه ها ضمن تقبیح روحیه عیاشی برلوسکنی و با اشاره به سوابق دیگر او در ارتباط گیری با زنان دیگر قول داد که از او جدا شود.

بازیگر سابق ایتالیایی که نوزده سال از عمر خود را با مرد شماره یک ایتالیا زندگی کرده و از او سه بچه دارد تمایل همسرش به خوش و بش کردن با دختران و زنان جوان را غیر قابل تحمل دانسته  و اعلام کرده بود قصد دارد از برلوسکنی جدا شود.

بازیگر سابق سینمای ایتالیا که همسر دوم برلوسکنی بود، بسیار کم در مراسم رسمی همراه با شوهرش شرکت می کرد و در واقع سال ها بو که به نوعی زندگی خود را از نخست وزیر جدا کرده بود. او در سال 2009 ناگهان کاسه صبرش لبریز و جنجال ساز شد و آن زمانی بود که نامه ای تند و خانمان برانداز علیه همسرش به خبرگزاری آنسا فرستاد و رسما از او به خاطر نام نویسی از یک مشت دختر و زن زیبا به عنوان نامزدان شرکت در انتخابات پارلمان اروپا انتقاد کرد.

ورونیکا لاریو با حمله به اخلاق ناپسند شوهرش در عشوه ریزی برای زن ها و خانم های جوان گفت می خواهم مشخص شود که من و فرزندانم در این وضعیت نقشی نداریم بلکه قربانی آن هستیم. مجبوریم این وضع را تحمل کنیم و این چیزی است که ما را رنج می دهد.
او حتی موضوع توجه نخست وزیر به یک دختر خانم 18 ساله زیبا را نیز مطرح کرده و از حضور وی در جشن تولد این دختر ابراز تعجب کرد و نوشت: تعجب من به این دلیل است که وی به رغم دعوت به هیجدهمین سالگرد تولد فرزندان خودش هرگز در این مراسم حضور نیافته است. این افشا گری البته جواب داد و سیلویو برلوسکنی از ترس زنش نام اکثر زنان جوانی که قصد داشت به عنوان نامزد در انتخابات پارلمان اروپا از حزب خود معرفی کند حذف کرد. رسانه ها تصاویر برلوسکنی با این دختر 18 ساله زیبا را که نوئمی لیتزیا نام دارد در حالی منتشر کردند که نخست وزیر در حال اهدای یک گردن بند الماس به او ست و دختر او را پاپی و ددی صدا می زند.

دو سال قبل از آن نیز وقتی برلوسکنی به خانم مارا گارفاگنا، مجری و ستاره تلویزیون ایتالیا گفت: " شما آنقدر زیبایید که اگر متاهل نبودم همین الان با شما ازدواج می کردم" او یک نامه سرگشاده به روزنامه لاریپابلیکای چپ گرا که از مخالفان سرسخت او محسوب می شود نوشت و برلوسکنی را واداشت تا رسما از طریق رسانه ها از این اظهاراتش عذر خواهی کند. با این همه این خانم بعدا یکی از وزرای کابینه برلوسکنی شد.

بنخست وزیر سابق ایتالیا و لاریو در سال 1980 با یکدیگر آشنا شدند. برلوسکنی، ورونیکا را روی صحنه سالن تئاتر میلان دید و پس از ملاقات هایی که با یکدیگر داشتند و بعد از حدود ده سال زندگی بدون ازدواج، سرانجام در سال 1990 به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج کردند که سه فرزند ثمره آن بود.

برلوسکنی از ازدواج اولش نیز دو فرزند دارد.

همین چند روز پیش نیز مشخص شد که برلوسکنی 76 ساله به دختری 50 سال از خودش جوان تر آشنا شده و اکنون با او به سر می برد.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =