همسر نادر ابراهیمی از انتشار نسخه‌ صوتی رمان «یک عاشقانه‌ آرام» این نویسنده‌ فقید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

فرزانه منصوری، همسر نادر ابراهیمی در این‌باره به ایسنا، گفت: رمان «یک عاشقانه‌ آرام» یکی از کتاب‌های نادر ابراهیمی است که بسیار مورد توجه بوده و به چاپ نوزدهم رسیده است. چند ماهی است که بر روی این کتاب کار می‌شود و قرار است به همت مؤسسه‌ی فرهنگی نوین کتاب گویا، به‌صورت صوتی نیز منتشر شود. او افزود: موسیقی این کار را کریستف رضاعی ساخته و همچنین پیام دهکردی کتاب را خوانده است.

منصوری درباره این‌که این اثر چه زمانی منتشر می‌شود، اظهار کرد: تاکنون با جلسه‌ها و همکاری‌هایی که با سرپرست مؤسسه‌ فرهنگی نوین کتاب گویا داشته‌ایم، بیش از یک سال است که بر روی این اثر در حال کار هستیم و امیدواریم برای اسفندماه امسال منتشر شود. همسر نادر ابراهیمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره‌ی وضعیت بنیاد نادر ابراهیمی گفت: بنیاد نادر ابراهیمی در حال طی کردن مراحل قانونی‌اش است و در هیأت داوری به مدت هشت - نه ماه مانده است. امیدواریم این هیأت زودتر به ما جواب بدهد.

او اضافه کرد: ما قریب به سه سال است که دنبال این ماجرا هستیم تا این مؤسسه‌ فرهنگی فعال شود و امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

نادر ابراهیمی متولد 14 فروردین‌ماه سال 1315 در تهران بود. علاوه بر نگارش کتاب‌های داستانی زیادی برای بزرگسالان و کودکان و نوجوانان، چندین کتاب پژوهشی، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه، چندین فیلم مستند و سینمایی و همچنین دو مجموعه‌ تلویزیونی را نوشته و کارگردانی کرده و آهنگ‌ها و ترانه‌هایی برای آن‌ها ساخته است. این نویسنده‌ی پیشکسوت 16 خردادماه سال 87 درگذشت.

 

بر اساس گزارش این خبرگزاری، سعید بیابانکی از انتشار چاپ سوم «جامه‌دران» شامل گزیده‌ای از شعرهای مذهبی‌اش خبر داد. این شاعر گفت: چاپ اول «جامه‌دران» مهرماه، چاپ دوم آن آبان‌ماه و چاپ سومش نیز آذرماه از سوی انتشارات فصل پنجم وارد بازار کتاب شده است. این کتاب شامل مجموعه‌ شعرهای مذهبی این شاعر است که در کتاب‌های دیگر او پراکنده بود و او آن‌ها را در یک کتاب گردآوری کرده است. همچنین تعدادی شعر جدید و چاپ‌نشده به شعرهای منتشرشده اضافه شده است. در مجموع 35 شعر در این کتاب گردآوری شده‌ است. بیابانکی درباره‌ قالب شعرهای این مجموعه هم اظهار کرد: قالب شعرها کلاسیک است، اما بیش‌تر شعرها را غزل تشکیل می‌دهد، دو مثنوی و سه چهارپاره هم در این مجموعه آمده‌، اما به هر حال شعری در قالب شعر نو در این کتاب نیامده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 267811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =