مهرنوشت:

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در جمع سربازان، درجه داران، افسران و فرماندهان یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ابا عبدالله الحسین هنوز هم از من و شما یاری می‌طلبد، چرا که ایشان فریاد حق طلبی تاریخ است و وجود مقدس ایشان متعلق به یک زمان یا مکان خاص نیست.
پورمحمدی با تأکید بر این‌که شعار سرباز انقلاب اسلامی باید این باشد که من نمی‌ترسم و اندوهگین نیستم افزود: سربازان ما چیزی از دست نمی‌دهند که ترسان و اندوهگین باشند. آن‌ها با خداوند عالم و عادل معامله کرده‌اند و مطمئن هستند که به سعادت حقیقی می‌رسند. پس شعار سرباز اسلامی این است که از هیچ مانعی نمی‌ترسم و از هیچ پیشامدی نگران نمی‌شوم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تظاهرات 19 دی قم علیه نظام شاهنشاهی گفت: این تظاهرات و شعارهای مرگ بر شاه و درود بر خمینی که در حرم حضرت معصومه(س) طنین انداز شد به سبب سرمقاله‌ای بود که دو روز پیش از آن در هتک حرمت به امام خمینی و همچنین گرامیداشت روز رفع و کشف حجاب در سال 1317، منتشر شد. در آن هنگام ما بدون ترس و حزن، به تکلیف الهی خود عمل کردیم و ثمره این‌گونه رشادت‌ها، به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و باز پس گرفتن اختیار کشورمان از دست آمریکایی‌ها و غربی‌ها بود.
وی افزود: امروز که سی و چهار سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، وزیر امور خارجه ایالات متحده اعتراف می‌کند که ما هر کجا می‌رویم سایه قدرت و نفوذ ایران را مشاهده می‌کنیم و نگران فراگیری هژمونی جمهوری اسلامی در سراسر جهان هستیم. این پاداشی است که خداوند متعال در پاسخ به رشادت‌های نسل اول انقلاب و تلاش‌های آنان در ایستادگی در راه عمل به تکلیف الهی از سال 42 تا 57 و مبارزه با سرسپردگی رژیم گذشته به ما عنایت کرده است.
پورمحمدی با بیان این‌که امروز یک جمهوری اسلامی مقتدر در اختیار نسل سوم انقلاب قرار گرفته است گفت: نیروی فزاینده جمهوری اسلامی در منطقه به سبب ایستادگی پدران شما در مسیر الهی و همچنین جان بر کفی و سلحشوری شما در ماندن بر سر عهدتان با انقلاب اسلامی است.
پورمحمدی با بیان این‌که با فقر، بی‌دینی و فساد نیز می‌آید گفت: اگر ما بتوانیم فقر را از جامعه خود دور کنیم، توانستیم جامعه‌ای اسلامی بسازیم که بری از فساد و ظلم باشد. در این رهگذر شما پاسداران ضد فساد و ضد تبهکاری در جامعه هستید و این مهم برای ما به عنوان یک ارزش و یک اصل مطرح است. شما نیز باید بدانید که این رسالت مهمی است. چرا که امام حسین(ع) بر سر این رسالت، جان عزیز خویش را فدا کرد.
17219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 267888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    5 14
    مگر الان جامعه ی ما غیر اسلامی است
  • فاطمه IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    6 1
    از کرامات شیخ مااین است/شیره راخوردوگفت شیرین است
  • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    0 2
    لیک ای جان برادر در «اگر» نتوان نشست.