روزنامه رسالت نوشت:

حبیب الله عسکراولادی در واکنش به نامه تشکل‌های سیاسی دانشجویی دانشگاه آزاد تاکید کرد: اگر دانشجویان دعوت کنند برای پاسخگویی به دانشگاه خواهم رفت.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد دانشجویان در خصوص حضور وی به منظور شفاف سازی مواضع اخیرش در دانشگاه گفت: بازخوانی فتنه 88 یک ضرورت است تا ما از یک سوراخ دو بار گزیده نشویم.

گفتنی است تشکل‌های سیاسی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای به عسکراولادی خواستار حضور وی در دانشگاه به منظور شفاف سازی در خصوص مواضع وی در مورد فتنه 88 شده بودند.

/27295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 267912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حزب الله بیدار است EU ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    0 3
    آقای عسکر اولادی نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول حدود سی و چهار سال از عمر پر خیر و برکت خود همواره اثبات نموده که قائم به اشخاص و حتی خواص و نخبگان و بزرگان نمی باشد هر کسی که به اصول و چهارچوب های آن پایبند باشد ، مورد احترام خواهد بود و هر کس از آن آرمان ها عدول نماید قطعاً جایگاه خود را از دست خواهد داد ؛ بهتر است شما هم بدانید که اعتبار و ارزش افراد ، دائمی نمی باشد بلکه منوط به تداوم وفاداری و ولایتمداری آنان می باشد و خوش رقصی برای دیگران و تامین نظرات همگان ، محکوم به شکست می باشد، فتنه گر ندانستن کروبی و موسوی از سوی جنابعالی ، موجب آزرده خاطری دلسوختگان نظام و ولایت گردید یا خق