ایسنا نوشت:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار، آرزوی شکست دادن ملت ایران در فشارهای اقتصادی و سیاسی را به گور خواهد برد و همانگونه که حضرت زینب(س) در مدیریت بحران سرلوحه بود، ملت ما نیز در برابر فشارها به راه خود ادامه خواهند داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در همایش پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت در قم با اشاره به سه مقطع تاریخی بزرگ در انقلاب اسلامی و حکومت جهانی اظهار کرد: اولین انقلابی که در تاریخ دشمن همه تلاش خود را برای نابودیش به کار گرفت انقلاب حضرت موسی(ع) علیه فرعون بود.
سعیدی درباره انقلاب بزرگ دیگر در تاریخ اظهار کرد: خطبه غدیر در واپسین روزهای رحلت پیامبر(ص) در حقیقت انقلابی بزرگ و جهانی به شمار می‌رفت که یک حرکت بزرگ اسلامی را پایه‌گذاری کرد. خطبه غدیر، منشور اداره و حکومت بشری تا روز قیامت است و در این خطبه سه بار به حکومت جهانی ولی عصر اشاره شده است، هرچند برخی از فریب‌خوردگان با کنار گذاشتن علی (ع) اجازه تحقق غدیر را ندادند و امیر خود را در بدترین شرایط تنها گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حکومت جهانی امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: بسیاری از دشمنان قسم خورده در دستگاه ظلم با بسیج همه نیروهای خود تلاش کردند از تولد فرزند امام حسن عسکری(ع) ممانعت کنند اما اراده الهی امام زمان(ع) را در شرایط خفقان آن عصر به دنیا آورد.
وی اراده الهی و اراده مردم را لازمه تحقق انقلاب جهان اسلام در عصر حاضر دانست و افزود: امروز جهان کفر و سردمداران کاخ سفید می‌خواهند در برابر اراده الهی برای ایجاد حکومت جهانی اسلام مقابله کنند و در شرایط کنونی تحقق حکومت جهانی اسلامی به اراده خدا و مردم بستگی دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: طبق این روایات، امام زمان(ع) منتظر ملت خاورمیانه برای همراهی ایشان در ایجاد حکومت جهانی است. آمادگی فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی،ایجاد جکومت دینی و همراهی با آرمانهای حکومت جهانی ولی عصر(عج) شرایط ظهور را فراهم می‌سازد و ظلم و ستم حاکم در جهان کنونی را از میان می‌برد.
سعیدی در پایان با تاکید بر اهمیت اراده الهی در پیروزی بر دشمن یادآور شد: در جنگ هشت روزه غزه نیز اراده الهی نشان داد که حق می‌تواند در برابر قدرتهای جهانی ایستادگی کند و در این جنگ ملت ایران با اراده الهی خود به حمایت از مظلومان پرداختند.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
    8 1
    که گفتد که چندین ورق را ببین؟ ورق را بگردان و حق را ببین