آنسلمو می گوید تنها دلیل پیوستنش به تیم فوتبال تراکتورسازی جذابیت پیشنهاد مالی این تیم بوده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ رویارویی دو تیم پورتو و ناسیونال در چارچوب هفته سیزدهم لیگ پرتغال بهانه ای شد برای مصاحبه سایت های پرتغالی با آنسلمو مهاجم تازه جداشده تراکتورسازی به عنوان «قاتل پورتو». آنسلمو از این جهت در پرتغال قاتل پورتو لقب گرفته که طی 10 رویارویی اخیر دو تیم پورتو وناسیونال ، تیم پورتو در 9 دیدار بدون دریافت حتی یک گل به آسانی حریف خود را شکست داده است اما در دوم ژانویه 2011 ناسیونال موفق شد با نتیجه 2 بر یک در خانه پورتو به پیروزی دست یابد و این در حالی بود که پورتو با یک گل پیش بود اما آنسلمو با دو گل دقایق 77 و 85 خود یک پیروزی تاریخی برای ناسیونال رقم زد و «قاتل پورتو» لقب گرفت. جالب اینکه با این اوصاف تونی مربی پرتغالی تراکتورسازی پس از حضور در تبریز مدعی شده بود که تاکنون نام آنسلمو را در پرتغال نشنیده و سرانجام عدم اعتقاد او به این مهاجم پرتغالی باعث جدایی اش از تراکتورسازی شدو آنسلمو روز گذشته در مصاحبه ای در پرتغال از زمان حضورش در فوتبال ایران گفت:
*چند ماهی است از تیم خود در ایران جدا شده ای. آیا به فکر تمرین و ادامه بازی نیستی؟
من به صورت انفرادی تمرین می کنم و الان هم در تعطیلات سال نو هستم. فعلا هم که پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز است و اگر خوش شانس باشم یک قرارداد جدید خواهم بست.
*آیا مقصد بعدی ات مشحص است؟
با تعدادی تیم پرتغالی صحبت کرده ام اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.
*خودت دوست داری در پرتغال بازی کنی یا خارج از پرتغال؟
پرتغال کشور من است و خانواده ام اینجا زندگی می کنند، با این حال اگر پیشنهاد خوبی از خارج از کشور داشته باشم، می روم.
*بین شما و تراکتورسازی چه اتفاقی افتاد؟ چرا بیش از 4 ماه آنجا نماندی؟
آنها از ابتدا تا انتها در پرداخت ها مشکل داشتند، بعد از 4 ماه دیگر نتوانستم این وضع را تحمل کنم، من به این تیم رفتم چون قرارداد مالی ام جذاب بود، من برای این دستمزد قید ماندن در کنار خانواده و دوستان خود را زده بودم به هر حال این هم در زندگی تجربه ای برای من شد.
*آیا از رفتن به ایران پشیمان هستی؟
این روشن است که اگر شناخت بیشتری از ایران داشتم، به آنچا نمی رفتم چرا که فرهنگ ما با ایرانی ها متفاوت است، با این حال من به جنبه های مثبت قضیه نگاه می کنم و تصور می کنم که یک سفر 4 ماهه رفته بودم.
*زندگی در تبریز چگونه بود؟
کاملا با زندگی در پرتغال متفاوت بود و زندگی کمی سخت تر است. خیلی از امکانات سرگرم کننده همچون سینمای خوب، کافه ها، فروشگاه ها و ... در آنجا وجود ندارد البته باغ ها و طبیعت زیبا برای قدم زدن و لذت بردن هست اما در مجموع زندگی اجتماعی در ایران کمی غمگین است و مردم بیشتر در خانه خود تفریح می کنند.
*چرا تابستان گذشته ناسیونال را ترک کردی؟
من برای سه فصل در این تیم بودم اما ناسیونال مهاجمان زیادی داشت و پیشنهاد مالی تراکتورسازی هم جذاب بود بنابراین رفتنم هم به نفع خودم و هم به نفع ناسیونال بود.
*شنبه ناسیونال به مصاف پورتو می رود. شما آهرین نفری بودید که برای ناسیونال به پورتو گل زدید و باعث پیروزی این تیم شدید، چه رازی وجود دارد که هر دو گل آن دیدار را شما زدید؟
هیچ رازی ندارد، دیدار با پورتو همیشه هیجان براگیز است و من در آن دیدار آن قدر خوش شانس بودم که در زمان مناسب در مکان مناسب بودم.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    138 7
    دست رو دلم نذار مشدی...
  • امير تبريز اوغلي IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    76 91
    خوش امدي ولي ما هم چيزي از تو نديديم