مهر نوشت:

 فرهاد توحیدی رئیس هیئت مدیره خانه سینما پیش از انحلال آن درباره برگزاری جلسه اصلاح اساسنامه خانه سینما گفت: «ما همچنان منتظر تماس برگزارکنندگان این جلسه هستیم.»

 

وی افزود: «وزارت ارشاد پیش از این در لایحه‌ای که به دادگاه از خانه سینما شکایت کرده بود و همچنین دعاوی دیگر به چند بند از اساسنامه ایراد و اشکال وارد کرده بود. طبیعتا نیز باید اصلاحات در همان چند بند طبق تفاهم با رئیس جمهور انجام شود.»

 

توحیدی ادامه داد: «ما مطمئن هستیم که نماینده رئیس جمهوری در این تشکل قطعا طبق تفاهمی که ما با رئیس جمهور انجام دادیم و در آن فقط بحث اصلاح اساسنامه عنوان شده است، عمل خواهد کرد.»

 

وی عنوان کرد: «قرار نیست که اساسنامه‌ای از نو نوشته شود و موضع ما نیز از این جهت کاملا روشن است. ما طبق تفاهم با رئیس‌جمهور فقط روی بحث اصلاح اساسنامه در این جلسات کار خواهیم کرد.»

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه «هفت» به نگارش دوباره اساسنامه خانه سینما اشاره و تاکید کرد اساسنامه جدید خانه سینما باید یا در شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا در شورای عالی سینما مصوب شود.

همچنین چندی پیش شمقدری اعلام کرد نخستین جلسه کمیته اصلاح اساسنامه خانه سینما تا یک هفته دیگر برگزار خواهد شد. زمان یک هفته‌ای وعده داده شده در حال حاضر به پایان رسیده است.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =