مهر نوشت:

اعضای باندی که با سوار کردن مسافران فرودگاه مهرآباد، قربانیان خود را به صورت وحشیانه آزار می دادند در عملیات بامدادی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند. 
ساعت 6 صبح چهارم تیر امسال فردی با مراجعه به کلانتری 154 چیتگر به مأموران اعلام کرد که از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید و در محدوده میدان آزادی مورد ضرب و شتم و سرقت وجوه نقد و دیگر اموال همراه خود قرار گرفته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور قاضی نصرتی ، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با ارجاع پرونده به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، مالباخته در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: صبح روز حادثه به عنوان مسافر و به مقصد فرودگاه مهرآباد ، سوار یک دستگاه خودرو پراید با سه نفر سرنشین شدم . در بین مسیر ، سرنشین صندلی جلو پس از یک لحظه توقف خودرو از صندلی شاگرد به صندلی عقب آمد و در حالیکه چاقو در دست داشت ، با تهدید اقدام به گرفتن سه عدد عابر بانک همراهم کرد . این شخص پس از توقف در مقابل یک دستگاه عابر بانک در جاده مخصوص ، به همراه سرنشین صندلی عقب مرا به داخل کوچه ای خلوت برده و با تهدید چاقو و در حالیکه انگشتم را در میان یک انبردست قرار داده و محکم فشار می داد ، مجبور کرد تا رمزهای عابر بانک را در اختیارش بگذرام و پس از اطمینان از صحیح بودن رمز عابر بانک ها و در حالیکه کلیه اموال همراهم از قبیل گوشی تلفن همراه ، وجه نقد ، مدارک شناسایی را سرقت کرده بودند ، در کیلومتر یک جاده مخصوص مرا از ماشین پیاده کرده و از محل متواری شدند .

در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان اداره پنجم با بررسی سرقت های مشابه موفق به شناسایی تعدادی دیگری از مالباختگان شدند که به همین شیوه و شگرد و از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید مورد ضرب و جرح ، تهدید با سلاح سرد و سرقت وجوه نقد ، عابر بانک و ... قرار گرفته بودند .

با شناسایی تعدادی از مالباختگان ، کارآگاهان با انجام چهره نگاری و همچنین با بهره گیری از تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته بانکی که سارقان در آن شعبات اقدام به برداشت وجوه نقد از حساب های عابربانک متعلق به مالباختگان کرده بودند ، موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت به نام "هیربد " شدند .

با شناسایی مخفیگاه هیربد در شهرستان کرج ـ شهرک مارلیک ، کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی خود اطلاع پیدا کردند که خودرو استفاده شده در سرقت ها یک دستگاه پراید نوک مدادی و متعلق به وی می باشد .

در ادامه اقدامات پلیسی جهت شناسایی دیگر اعضای گروه ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که همزمان با دستگیری اعضای گروه زورگیر خیابان خردمند و اظهارات رئیس قوه قضائیه و جاشنین ناجا در خصوص برخورد شدید با زورگیران ، هیربد و همدستانش مخفیگاه های خود را تغییر داده اند .

در شرایطی که هیربد و همدستانش ، با تغییر محل های سکونت خود زندگی مخفیانه ای را آغاز کرده بودند ، کارآگاهان اداره پنجم موفق به شناسایی دیگر اعضای گروه از جمله سرکرده گروه به نام "بهروز" شدند که به همراه برادر خود به نام "فضل الله" دو نفر از اعضای اصلی گروه سارقان بودند .

 

با شناسایی چهار عضو گروه سارقان به اسامی هیربد  ، بهروز و فضل الله و بابک ، سوابق آنها از سیستم جامع پلیس استخراج و مشخص شد که هر چهار متهم از مجرمان سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف هستند . در ادامه تحقیقات ، مالباختگان هر چهار متهم از جمله بهروز را به عنوان فردی که در زمان سرقت ، آنها را مورد ضرب و جرح و آزار و اذیت قرار داده ، مورد شناسایی قرار دادند.

با شناسایی اعضای گروه ، مخفیگاه هر چهار متهم در مناطق سرآسیاب و شهرستان ملارد ، کارآگاهان اداره پنجم در چهار عملیات همزمان و در ساعت سه بامداد 11 دی ماه ، تمامی اعضای گروه سارقان را دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل کردند .

در زمان دستگیری "بهروز" ، وی قصد داشت تا با درگیری از طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در منطقه سرآسیاب متواری شود که قبل از هرگونه اقدامی از سوی کارآگاهان دستگیر و از مخفیگاه وی و دیگر همدستانش دهها دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه ، انواع کیف های زنانه و مردانه ، دهها عابر بانک و همچنین تعداد زیادی مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر و ... کشف شد .

با دستگیری و انتقال متهمان به اداره پنجم و در حالیکه بهروز در همان تحقیقات مقدماتی به زورگیری از مالباختگان به ویژه در مسیر میدان‌ آزادی ـ فرودگاه مهرآباد و همدستی با دیگر متهمان اعتراف کرده بود ، کارآگاهان با دعوت از مالباختگان اقدام به مواجهه حضوری میان متهمان و شکات پرونده کردند .

یکی از شکات پرونده پس از حضور در اداره پنجم و شناسایی متهمان ، با اشاره به بهروز به عنوان متهم اصلی پرونده ، به کارآگاهان گفت : ساعت پنج بامداد سوم آذر امسال مسافر بودم و قصد داشتم تا با هواپیما به شهر تبریز بروم که در میدان آزادی سوار یک دستگاه خودرو پراید با چهار سرنشین شدم که در بین راه متوجه شدم چهار سرنشین پراید ، زورگیر هستند .

سرنشینان پراید مرا مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و همزمان اقدام به سرقت مبلغ 5 میلیون تومان وجه نقد ، دو عدد گوشی تلفن همراه و دیگر مدارک شناسایی همراهم کردند . آنها حتی به بلیط هواپیما نیز رحم نکرده و آن را بازپس نداند . به آنها التماس کردم که پول هایم را بردارند اما حداقل اجازه دهند تا من بتوانم خود را به پرواز برسانم زیرا مادرم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است و هر لحظه امکان دارد که از دنیا برود اما آنها بدون توجه به خواهش و التماس هایم ، مرا به جاده قدیم برده و در حالیکه در طی این مدت ، بهروز با یک انبردست پوست گردنم را می کشید اقدام به بستن دست و دهانم با یک چسب پهن کرده و مرا در مکانی خلوت در جاده قدیم کرج از ماشین پیاده و متواری شدند .

یکی دیگر از مالباختگان ، استاد دانشگاهی است که با وجود دستگیری متهمان، به علت ترس از متهمان حاضر به مواجهه حضوری با آنها نبود و سرانجام پس از پوشاندن صورت خود با استفاده از ماسک به علت ترس از متهمان اقدام به شناسایی آنها کرد و در اولین اظهارات خود به کارآگاهان گفت : هنوز آزار و اذیت و تهدیدهای این سارقان در مقابل چشمانم است و از آن زمان ، از هر ماشین مسافرکشی می ترسم .

این استاد دانشگاه در خصوص زمان سرقت به کارآگاهان گفت : ساعت 5 و 30 دقیقه روز 14 آبان امسال به مقصد فرودگاه مهرآباد ، از میدان آزادی سوار یک پراید شدم که در بین راه از سوی سرنشین عقب با چاقو مورد حمله قرار گرفتم و در همان حین سرنشین صندلی شاگرد نیز با یک قمه به من حمله کرد و از مابین صندلی ها به عقب آمد . در همان حال ، راننده ماشین نیز با یک قبضه چاقو سعی در ضربه زدن به پایم را داشت و طی این مدت مرا تهدید به کشتن می کردند که ناگهان یکی از آنها ضربات سنگینی به سرم زد که سر و لباسم پر از خون شد . سپس مرا به سمت یک خیابان فرعی برده و در آنجا دست و چشمانم را بسته و در بین جاده مخصوص و اتوبان رها کرده و تمامی وسایل همراهم از جمله حلقه عروسی ، ساعت ، کیف پول ، کارت عابر بانک همراه با رمز ، گوشی تلفن همراه ، لپ تاپ ، مدارک شناسایی شامل گواهینامه ، کارت ملی ، دو فقره چک و ... را سرقت کردند.

سرهنگ کارآگاه علی غیاثوند ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به شناسایی تعدادی از مالباختگان به ویژه در محدوده غرب تهران ، در ادامه اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به زورگیری از مسافران ، کشف اموال متعدد متعلق به افراد غیر ، شناسایی متهمان از سوی تعدادی از مالباختگان و همچنین احتمال ارتکاب دیگر جرایم و افزایش تعداد شکات و مالباختگان ، دستور انتشار تصاویر متهمان از سوی مقام قضایی صادر شده است . به همین خاطر از کلیه مالباختگانی که موفق به شناسایی متهمان شدند دعوت می شود تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 93
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • arsalan GB ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    امیدورم این زورگیران هم با مجازات اعدام روبرو بشن. و اینجوری نباشه که چون صحنه زورگیری قبلی از رسانه ها پخش شد ، دستگاه قضا برا جدی نشون دادن خودش اونا رو میخواد اعدام کنه.
    • بدون نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
      3 37
      یعنی چی اعدام؟ هر کاری یک مجازاتی داره برای چی باید یک دزد یا زورگیر اعدام بشه؟ حتی مجازات گروگان گیری هم اعدام نیست من موافق اشد مجارات هستم ولی نه اعدام مخصوصا توی شرایط اقتصادی فعلی .....
    • بدون نام DE ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
      13 2
      یحتمل اعدام هم میشن و به سزای اعمالشون میرسن. اما یکی نیست بپرسه چرا انقدر بالا رفته این جور جرائم با وجود این مجازات سنگین؟ چرا قتل انقدر زیاده؟ چرا خشونت تو جامعه انقدر بالاست؟ چرا بداخلاقی ورزش مملکت رو از بالا تا پایین و از بازیکن تا تماشاگرش گرفته؟ چرا تو فساد اداری همیشه رتبه ایران زیر صده؟ چرا انقدر راحت قوانین رو زیر پا گذاشته میشه؟ مگه قرار نیست حداقل خصوصیت یه جامعه اسلامی اخلاق مدار بودنش باشه؟ جلوتر دیگه نمیرم ایشالا که خط قرمز ذهنیم از خط قرمز شما جلوتر نباشه
    • انشالله IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      14 3
      دیگه باید واسه یه عده دعامون این بشه:::::: انشالله خبـر اعدامت رو بشنوم!!!!
    • بدون نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      0 4
      هر كسي مي تونه اصلاح بشه. بنابراين تا كسي حق غير قابل جبران زندگي رو از كسي نگرفته مستحق مرگ نيست. با منطق بعضي از شما دوستان مي شه براي هر جرمي مجازات اعدام تعيين كرد تا ريشه اون جرم در جامعه خشكانده بشه! در ضمن بر اساس كدام قانون مي فرماييد بايد اعدام بشن؟ اگه مجازات زورگيري اعدامه كجاي قانون تصريح شده؟ چرا تا به حال زورگيران رو اعدام نمي كردن؟ چرا حالا كه يه مورد مثل اين رسانه اي شده به فكر اعدام افتادن؟ مي دونيد كه اگر فردي رو كه مستحق مرگ نيست بكشيم فرداي قيامت مسئول خواهيم بود؟ پس عقل و انسانيت رو مبناي قضاوتتون قرار بديد نه عصبانيت و نفرت رو
    • محمد-شین IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      0 2
      به نظر من بی سواد ، بهترین جرم واسه اینا که تو صحنه جرم مثل شیر می مونن و تو عکس های رسانه ها یا سانسور شدن یا نحیف و درب و داغون ، حبس ابده بدون بخشش . البته خدا اون روز رو نیاره که زندانها پر بشن
    • بدون نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      4 1
      سگ هار را میکشند مجازات نمیکنند. اینها فقط ظاهر انسان دارند کسی که برای گرفتن رمز کارت با انبردست اقدام به شکنجه میکند فقط باید به اعدام محکوم شود آن هم پس از رسیدگی خارج از نوبت توسط قاضی کشیک یک ساعت پس از دستگیری وگرنه هیچکدام روی آرامش را نخواهیم دید
    • امین IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      1 3
      خیلی ها جواب خون دماغ شدن رو با سر بریدن میدن و بعد با بی شرمی از عدالت حرف می زنن؟ آخه مگه آدم کشتند؟ یا دزدی میلیاردی کردند؟ یا نقص عضو کردند؟ جرم باید با کیفر تناسب داشته باشند مسلما کسی که اعدام میشه بیشتر از کسی که بهش دزدی میشه ضرر می کنه
  • محمود IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    185 8
    اشد مجازات، حبس های طویل المدت و تبلیغ شدید آن از طریق رسانه های سمعی و بصری، شاید آمار این نوع اتفاقات رو بیاره پایین.
  • ali IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    حقشون فقط اعدامه.باید اعدام بشن شاید درس عبرتی بشه واسه بقیه
  • متفاوت IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    191 1
    انبردست را هم به سلاح سرد اضافه کنید !!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    اعدامشون کنن تا درس عبرتی باشه برای دیگران که از بیماری مفت خوری رنج میبرن.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    فقط اعداممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    • اکبر IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
      2 0
      از مراجع محترم عالی قضایی اشد مجازات در شهر خودشان را خواستارم
  • بدون نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    119 1
    چه زود تبهکاران رو به روش های جدید میارن.از زمانیکه قوه قضائیه اعلام کرده تهدید با سلاح سرد جرمش محاربه است ،خلافکاران محترم با وسایل و ابزار صنعتی مبادرت به زورگیری میکنند.شاید روزی برسه که پای پیچ گوشتی شارژی و اره برقی هم به وسط بیاد.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    125 6
    خواهشا به مسولین بگویید این اراذل واوباش را اعدام کنند خسته شدیم بس که خبر زور گیری شنیدیم با اعدام این اشرار حداقل تعدادی ازآنها کاسته میشود
  • محمد IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    125 3
    اينا بيشتر از اونايي كه فيلمشون پخش شد حقشون اعدامه.
  • محمد IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    113 6
    اعدامشان کنید که درس عبرتی باشد برای همچنین اشغالهایی
  • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    115 1
    این همه مدت این آشغال‌ها داشتند تو همون مسیر آزادی تا فرودگاه زورگیری می‌کردند و بعد از این همه شکایت تازه پلیس بعد از چند ماه گیرشون انداخته؟ پلیس داشته چیکار می‌کرده که وقت نکرده این اوباش رو دستگیر کنه؟ واقعا خیلی سخت بوده کنترل کردن این مسیر؟
  • بدون نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    94 5
    شرارت از قيافه هاشون ميباره.....اعدامشون كنيد......
  • بدون نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    47 3
    بــــه کــــــجـــــــا چـــنــــیــــن شـــتــابـــان؟؟؟!
  • بدون نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    105 2
    این قمه کشان و این انگل های جامعه رو باید اعدام کرد این ها درست نمیشن چون از پایه دزدن کثیفن آشغالن لعنت خدا بر این اراذل بی ناموس که به آدم رحم نمیکنن
  • بدون نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    70 0
    چرا اون یکی شطرنجیه خب؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
      23 1
      سابقه اش کم بوده حتما. عجله نکنید عکس واضح اینم چند وقت دیگه میزارن
  • بدون نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    74 0
    چرا فقط چهره ی یکیشون سانسور شده ؟ جریان چیه ؟ --- نا امنی داره بیداد می کنه. چرا هیچ کس پاسخگو نیست ؟ تورم و گرانی و بیکاری که زیاد می شه دزدی و ناامنی هم دنبالش میاد ......
    • هادی رفسنجانی IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
      33 0
      اوضاع خیلی خرابه ماشین منم اوایل سال 91 دزدیدند ماشین پیدا شد ولی حدود 700000تومان پول بردند با اینکه فیلم بنزین زدن دزدم داشتم هیشکی نتونست پیداش کنه من باید 2 ماه زحمت بکشم تا پولش جبران شه.
  • علی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    57 8
    با سلام به نیروی انتظامی دستشون درد نکنه که پدر این ادما را در میارن .باید هرکسی مرتکب جرمی بشه عکشو چاپ کنن .چرا بعضی از مجرما عکسشون چاپ نمیشه تا دیگه از این کارا نکنن ؟چرا ؟
  • بدون نام IN ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    77 1
    پست فطرت ها...
  • بدون نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    73 3
    انشالله که اعدام می شوند، ازار واذیت این افراد بسیار فجیعتر از دو نفری است که فیلمشان پخش شد پس قطعا باید اعدام شوند.
  • بدون نام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    42 3
    ببخشید میشه روشهای اخاذی را ننویسید بقیه یاد نگیرند
    • بدون نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      0 5
      چرا انقدر بدبین حداقل من جوان میفهمم سوار هر وسیله ای نشم و اون آقای دزد هم میفهمه که همین جوریهام نیست که تا قیام قیامت بتونه دزدی کنند. دوستانی که از اعدام میگند می دونند درر مورد چی دارند حرف میزنند. اگه گمان دارند که چنین مجازاتهایی از شدت جرم کم میکنه میشه بفرمایند پس چرا هرسال افزایش آمار جرایم را شاهدیم.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    64 3
    اعدام اعدامممممممممممممممممممممممممم
  • مهدي IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    70 0
    هموطنان عزيز با توجه به اينكه اين عزيزان زور گير به زودي آزاد ميشوند و مجددا مشغول به خدمت رساني به مردم با روشهاي بهتر و جديد تر خواهند شد بهتر است صورت زيباي انها را به خاطر بسپاريد چه بسا نفر بعدي كه مورد لطف اين دوستان قرار گيرند شما باشيد
  • بدون نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    15 36
    عجب استاد شجاعي.....
    • مرتضي IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
      41 1
      پس تا حالا تو موقعيت زورگيري قرار نگرفتي كه اشكت در بياد
    • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      2 0
      وقتی ماشین منو دزدیده بودن دوست داشتم تا یک هفته برای خودم گریه کنم که دسترنج 6 سال کارگریمو دزدیدند که خدارو شکر پیدا شد یک امار واقعی در شهر کوچک رفسنجان در روزی که ماشینمو دزدیدند 7 ماشین دیگه دزدیده شد البته به دست یک نفر که فیلم بنزین زدن به ماشیناهم موجود هست ولی بعد از گذشت 9ماه هیچ خبری نیست اگه کسی فیلم دزد را خواست ایمیل بفرسته براش بفرستم
  • ali IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    53 1
    با قانون جدید که برای زورگیری با سلاح سرد وضع شده اینها باید اعدام شونداینها از محارب هم بدتر هستند و حتی هم از حیوان بدتر . لطفا اطلاع رسانی کنید.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    66 0
    از رییس قوه قضاییه یک سوال دارم.این چه صیغه ایه که همه متهمان زور گیری و ارعاب و دزدی وتجاوز همه قبلا پرونده داشته و سابقه دار بوده اند. چقدر مجازات کشیده اند؟ وچطوریست که با این سوابق ازاد میشوند؟ کجای کار اشتباه است که انها راغب تر به جرم وجنایت هستند.یا اینکه..........................؟ خبر انلاین این کامنت هم به کسی برخورد میکند؟
    • بدون نام IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      3 0
      تازه انگار میرن زندان رفـــیـــق هم پیدا می کنن ،،،،،،میان بیرون!!! ایـــنـــــــا هم که خــراب رفیق و مـادررر،،،، میگن چکار هست بکنیم؟! بی شک زورگیری و دزدی اولین و آخرین انتخابشونه
  • arash IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    43 1
    چرا اين افراد كه مخل زندگي مردمند رو اعدام نميكنيد؟اونا كه يك دفعه انجوري نشدند هر دفعه ميرن زندان و كار آزموده تر بر ميگردند.و فقط هزينه براي جامعه دارند.اعدام كنيد
  • بدون نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    45 0
    بین انواع و اقسام دزدی ها باور کنید زورگیری از همه بدتره خاطره اون صحنه ها و حس ناامنی تا مدت ها همراه آدم میمونه
  • بدون نام IN ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    44 3
    خدا لعنتشون کنه...یعنی اینا یه لقمه حلال از گلوشون پایین رفته تا امروز؟امیدوارم قوه قضاییه شدیدترین مجازات را برایشان در نظر بگیرد...
  • بدون نام US ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    24 0
    چرا یکیشونو شطرنجی کردین؟ا
    • بدون نام IN ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
      4 0
      اون آزادیش قطعیه...!!!!!!
  • محمود IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    37 0
    نیروی انتظامی وقوه قضائیه فکرکنند این مال باختگان از خانواده خودشان هستند چون روزی این بلاسرخانواده خودشان می ایدپس فقط اعدام رفتار سخت وخشن
  • برزو IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    60 0
    جوری نشستند و ژست گرفتند که انگار به بازی فینال جام جهانی راه پیدا کرده اند
  • arad IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    44 2
    اینا رو هم اعدام می کنید یا منتظر فیلمش میشید؟؟
  • بدون نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    53 5
    همه اين وحشي ها رو بايد در ملا عام اعدام کرد تا هيچ کس به خودش اجازه اين کاراي وحشيانه رو نده! واقعاً عامل به گند کشيده شدن جامعه و انگل اجتماع هستند و بايد از ريشه کند و انداختشون دور. من هم بازار کارم خوابيده و هيچي درآمد ندارم، پرايد هم دارم، بايد برم با چهار تا از دوستانم مردم رو بگيرم شکنجه بدم !؟؟؟ وحشي هاي بي وجدان.
  • احمد IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    43 3
    به نظرم تیتر خبر زیاد مناسب این متن نیست . یه جورایی مثل سایتهای زرده. از خبر آنلاین بعید بود این تیتر
  • lمصطفي IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    14 51
    باسلام ازبرادران سخت كوش نيروي انتظامي واداره آگاهي تشكرميكنيم
    • بدون نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      6 0
      خیلی سخت کوشن که بعد از 7 ماه تازه تونستن دستگیر کنن !
  • از ساكنان سرآسياب IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    25 0
    بنده ساكن سرآسياب ملارد هستم.سه نفر از اين افراد داخل تصوير رو بارها ديدم ولي فكر نمي‌كردم دزدهاي خطرناكي باشند. اين منطقه يكي از ناامن ترين مناطق استان تهرانه اميدوارم مسئولين يك فكر اساسي به حال مردم اين منطقه بكنند.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    19 1
    مارلیک ، سر آسیاب ......................حاشیه تهران واقعادل و جرات می خواد زندگی کردن،حاشیه نشینی یکی ازعلت اصلی این بدبختی هاست.
  • کیوان IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    25 0
    چه وضعیه!
  • بدون نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    9 13
    بابا اینا خودشون قربانب وضعیت جامعه اند چه بسا اگه ما دقیقا در شرایط محیطی و خانوادگی اونا بودیم جنایات بزرگتری رو مرتکب می شدیم. اینها رو محاکمه کنند و به مجازاتی که حقشونه برسونن اما از عاملین واقعی که جامعه و این افراد رو به این روز کشوندن غافل نشید.
  • بدون نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    18 2
    اعدام
  • باربارا IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    20 0
    ترک عادت موجب مرض است! اینجور اشخاص آدم بشو نیستن. احتیاج به قوانین بازدارنده و واقعی هست.
  • بدون نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    12 41
    ما ایرانیها چه علاقه ای به اعدام پیدا کردیم؟! همه چیز رو میخوایم با اعدام حل کنیم. دوستان توجه کنید که با اعدام فقط صورت مساله پاک میشه و اصل مساله در جامعه همچنان باقی میمونه. از این همه کامنت اعدام واقعا متاسف شدم.
    • بدون نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
      5 1
      یک نفر که غده ی سرطانی داره چکار می کنه؟ خوب عمل می کنه درش میاره! بخاطر اصلاح جامعه باید یه فکری به حال همین بچه های خیابانی کرد که فردا همچین آدم هایی ازشون به بار نیاد وگرنه اینا که دیگه درست بشو نیستن حیف از بودجه مملکت که تو زندان بخواد خرج اینا بشه! با اعدام اینا خیلی از باقی مونده هاشون می فهمن که "شهر هرت" نیست شما هم اگه واسه خودتون و خانواده تون این اتفاقا می افتاد ادای روشنفکرا رو در نمی اوردید!!!
    • بدون نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
      1 2
      برو باباااااااااااااااااااااااااااااااااا
    • بدون نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
      1 0
      دوست بدون نام دوم اگه پرونده چهار زور گيري كه رسانه اي شد رو دنبال كرده باشي متوجه مي شي كه يكي از شكات پرونده با درخواست اعدام براي مجرمان توسط دادستان مخالفت كرد
  • بدون نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    12 13
    جدا از همه مباحث، از چهره این مردان شرارت هویداست، چرا مالباختگان کمی دقت نمی کنند که سوار هر ماشینی نشوند؟ در حقوق جزا بحثی داریم به عنوان خطای بزه دیده که بحثش همین است که برخی مواقع خود قربانی هم اشتباهاتی مرتکب می شود که موجب انجام جرم می شود. کسی که میلیون ها پول و کارت های متعدد و غیره دارد، نمی تواند با یک ماشین دربستی به فرودگاه برود؟
    • بدون نام IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
      2 1
      برو بابا حالت خوشه
    • بدون نام EU ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      2 1
      برادر همه که مثل شما کلاس چهره شناسی نرفتن!!
  • قادر IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    17 5
    با سلام خدمت بچه هاي آگاهي تهران بزرگ دستشان درد نكنه خيلي زحمت كشيدين الان نوبت قوه قضايه است كه كاري كنه كه ديگه جرات به اين كار ار نكنن امثال اين ها يعني اعدام كنن تا شايد عبرتي باشد براي بقيه افراد زور گو در ضمن تا به قيافه اين افراد زرل واوباش نگاه ميكنم ميبينم كه فارغ تحصيل دانشگاه هستند(زندان) مگه دستور اكيد آقاي لاريجاني نبود كه با اين ارازل اوباش جدي برخورد شود برخورد كنيد و اعدام كنيد تا بعد از آزادي
  • بدون نام US ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    46 1
    این چه وضعیه؟ امروز سه تا موتور سوار همسر من و دوره کردن و چاقو زیر گلوش گذاشتن و تو روز روشن گوشی موبایل و پولهاش رو بردن. این از وضعیت اقتصاد گرانی تورم اینم از امنیت!!! خبر آنلاین خواهش می کنم سانسور نکنید با سپاس
    • مهدی IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
      5 0
      یعنی آمریکا هم وضع خرابه؟؟!!
  • احمدی DE ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    10 2
    با همون انبردست باید گوشت های اینها راکند تا هم درس عبرتی برا بقیه ای که چشم به مال مردم دارند بشه و هم خودشون تنبیه بشوند .
  • مقيمي IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    3 0
    قصاص حق مسلم هر مظلوميه كه مورد تعدي قرار گرفته . اين قبيل اراذل را بايد قبل از اعدام همانطور كه به مردم آسيب زدند مورد تنبيه قرار بگيرند تا طعمش را بچشند
  • علی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    6 3
    خیلی دوست دارم در راستای کار پژوهشی که دارم با این افراد چند روز یک جا زندگی کنم خبر آنلاین در صورت امکان کمک کنید
    • بدون نام IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      6 0
      از اینا زیاده دقت کنی خودت راحت می تونی پیدا کنی
    • محمد IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      4 0
      فكر كنم اين فرد شجاع قصد داره بررسي كنه ببينه فيلم شكنجش چند روزه رو نت پخش ميشه.
    • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      1 0
      حالت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      1 0
      دادش حالت كه خوب نيست كه هيچ قرص هاتو بخور كه خواب نبيني. دادش اينها سر گروه نميخوان . برو دنبال نان حلال چه كاري داري به اين ارازل اوباش
  • بدون نام IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    8 3
    شما که به اعدام منفی میدین حتما شریک دزدین
    • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
      1 0
      شاید اگه ما هم مشکلات اقتصادی، بیکاری و .... مثل این آدمها داشتیم همین کاررو میکردیم! همه گرسنه شدن مشکل اینه
  • بدون نام IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    4 1
    این زور گیران بی رحم اعدام باید گردند
  • بدون نام IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    5 1
    با سلام اگه اینارو اعدام کنن حساب کار دست بقیه زورگیرا هم میاد که چه خبره؟ فقط اعدام اعدام اعدام
  • N DE ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    7 2
    آخ که من چقدر بدم میاد از اینهایی که اصلا تو باغ نیستن و شعارهای صدتا یک غاز می دن پسر خوبی که احتمالا نمی دونی زور گیری چیه و میای می گی اعدام کردن بده عین روز برام روشنه اگه تو خیابون امثال اینا یه چک ناقابل زیر گوشت بخوابونن میای به کامنتای اعدام 100 تا 100 تا مثبت می دی .... کم آدم شریف از این خانواده های جنوب شهری ، از خانواده های فقیر بیرون اومده ؟ از دکتر و مهندس تا کارگرهای شریف ... اینها خیلی بخواد بهشون لطف بشه باید به حبس ابد با اعمال شاقه محکوم بشن .
    • بدون نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      2 1
      اگه می شد هزار تا لایک می زدم مطلبتو.
  • شقایق IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    6 3
    فلجشون کنید !!!! از اعدام براشون بد تره .... هر روز میمیرن و زنده میشن ...یعنی روزی 100 بار مرگو جلو چشماشون میبینند!!!!
  • بدون نام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    1 0
    فقط مجازات های سنگین و اطلاع رسانی گسترده در مورد آن می تواند بازدارنده باشد
  • طه چرامین IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    2 3
    سلام. جای این اعدام دست 4تا دزد رو قطع کنن دیگه کسی رو نمی یاره
    • بدون نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      2 2
      این کار بدتر هست چند سال زندان عادلانه تر هست
  • س ا IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    4 1
    نمی دونم نیروی انتظامی تا کی گمان خواهد داشت که تحقیر و خرد کردن متهمان میتواند راه به صلاح باشد. کافیه نگاهی به عکس داشته باشید و متهمانی که باید ردیف اول این عکس سرپا بنشینند.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    1 0
    چرا مسولان پیشگیری نمیکنند چرا با گذاشتن طعمه برای دستگیری خلافکاران جامعه اقدام نمی کنند میشود تمام خلافکاران اعم از سارقان ارازل واوباش مفسدان اقتصادی به راحتی قبل عمل خلافشان دستگیر وبه سزای عملشان رساند قبل ازانکه برای مردم وجامعه مشکل ذرست کنند
  • رضا IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    2 0
    چه وضعي . من خيلي از ميدون آزادي با همين تاكسي ها رفتم فرودگاه مهراباد. خدا بهم رحم كرده گير اينا نيوفتادم . پس فطرتا ديگه چرا هم طرفو جيباشو خالي مي كنيد ولش نمي كنيد بره با انبر دست............. همشونو بايد اعدام كنند . ديگه جرات نمي كنم سواري شخصي ها بشم و بهتره آژانس دربست بگيرم...
    • بدون نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
      0 0
      آره آژانس بگیر تو
  • بنده خدا IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    0 2
    10 سال زندان با كار اجباري درست و حسابي در صحراهاي ايران همچين آدم شن ،دور اين كارها نرن براي مملكت هم سود داره
  • مهرداد IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    1 2
    یکی از جرم شناسان نامی دنیا معتقد است مجرمان موجود در جامعه مجرمانی هستند که خود جامعه به وجود اورده است خواهشا صورت مسئله رو پاک نکنید.مسئله رو حل کنید با وجود وضع اقتصادی حاکم بر جامعه چنین وقایع کاملا طبیعی میباشد
    • بدون نام IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
      0 0
      طرفداران اعدام الان با این نظر احساساتشون قلقلک میاد!!
  • نادیا IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    5 0
    فقط اعدام ............ادم زورگیر و متجاوز فقط اعدام باید بشه اینا دنبال نون مفت میگردن حاضر نیستن یک کم زحمت به خودشون بدن
  • بهزاد IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    0 0
    امام علی میفرمایند موقعی که فقر بیاید ایمان انسان به بیرون میرود این دلیل نمیشود که هر کس نداشت دست به دزدی بزند شما یک لحظه خودتان را جای آن بنده خداهایی که مورد زورگیری وحشیانه قرار گرفنتد بگذارید چه حسی دارید این بیشرف ها باید اعدام شوند تا کسی جرات نکند به جان و مال مردم تعرض کند