ماه‌چهره خلیلی و اتابک نادری به عنوان بازیگران جدید مجموعه تلویزیونی «هوش سیاه 2» با این مجموعه قرارداد بستند.

به گزارش روابط عمومی سیما فیلم، گروه تولید سریال «هوش سیاه 2» هم اکنون مشغول ضبط صحنه‌های مربوط به سایت پلیس در لوکیشنی واقع در پژوهشگاه صنعت نفت هستند.

کار تصویربرداری در این لوکیشن حدود یک هفته دیگر به طول می‌انجامد و گروه پس از وقفه‌ای برای ضبط صحنه‌های باقی مانده عازم خارج از کشور می‌شوند که طبق گفته مدیرتولید این مجموعه به احتمال زیاد این صحنه‌ها در ترکیه ضبط خواهد شد.

تاکنون حضور ماه‌چهره خلیلی و اتابک نادری برای حضور در فصل‌های مربوط به خارج از کشور قطعی شده و رایزنی با سایر بازیگران ادامه دارد.

در حال حاضر بیش از 80 درصد از مراحل ساخت مجموعه «هوش سیاه 2» به پایان رسیده و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تصویربرداری تا اسفندماه به طور کامل به پایان می‌رسد.

این مجموعه که برای پخش از شبکه سوم سیما در دست تولید است، در 120 لوکیشن اصلی و 90 لوکیشن فرعی مقابل دوربین رفته است. بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت 4500 متر به طور کامل ساخته شده و بخش‌هایی از داستان فیلم در این دکور‌ها ضبط می‌شود. 

«هوش سیاه 2» در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید خواهد. حسین یاری، کیکاووس یاکیده، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری و کاظم هژیرآزاد دیگر نقش‌های اصلی پروژه را برعهده داشته‌اند.

این مجموعه به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی در گروه علمی فرهنگی مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • rasoul IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    7 1
    درباره هوش سیاه باید بگم به نظر من بهترین فیلم پلیسی درحال حاضر ایرانه مخصوصا بازی خوب حسین یاری و کیکاوس یاکیده...