درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: چند روز پیش بنده یک بسته gprs از ایرانسل خریداری کردم و با توجه به اختلال شبکه ایرانسل در منطقه خانی آباد تهران امکان استفاده از اینترنت را نداشتم. با اپراتور ایرانسل تماس گرفتم و آنها گفتند در صورتی که تا 24 ساعت آینده مشکل رفع نشد تماس بگیرید تا بسته را تمدید یا بازگشت دهیم.
من هم تماس گرفتم گفتند امکان بازگشت وجود نداره و سرپرست آنها گفت شما باید بررسی می کردید که اینترنت دارید یا نه! و کاملا یک حرف دیگری می زند.
در ضمن در سایت ایرانسل هم هیچ قوانینی در این مورد نیست و مشکل من هم این مبلغ ناچیز نیست. لطفا در صورت امکان این مورد را پیگیری کنید.
این درحالی است که اداره روابط عمومی ایرانسل در این باره تاکید کرد: طبق بررسی های صورت گرفته ، دربازه زمانی اشاره شده توسط این مشترک ، هیچگونه اختلالی در شبکه تلفن همراه ایرانسل در این منطقه وجود نداشته و برای بررسی موضوع مطرح شده از سوی آن مشترک ، نیاز به اطلاعات بیشتری از جمله محل و شماره تماس ایشان است.
براساس اظهارات مسوولان این اداره، کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل با شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از دیگر خطوط در 24 ساعات شبانه روز و 7روز هفته آماده پاسخگویی به مشتـرکین هستند.
/45221
اختلال در خطوط ایرانسل یکی از مواردی است که مورد تاکید خوانندگان خبرآنلاین قرار گرفته است.
کد خبر 269036
نظر شما