۰ نفر
۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدعلی منفرد مشاور وزیر و رییس حوزه وزارتی و مجید صحاف مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی شدند.

 به گزارش مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در متن حکم سید محمد حسینی خطاب به منفرد آمده است: وسعت و فسحت پژواک، به قوت و قدرت مرکز است . هر چه صدا قوی­تر ، طنین فراگیرتر!

ستاد، مغز متفکر یک مجموعه اجرایی است و صف تجلی صفات آن!
حوزه وزارتی، ستاد ساماندهی و هماهنگی اقدامات معاونت­ها، سازمان­ها و مراکز وزارت متبوع و ارتباط با دیگر دستگاه­ها و نهادهاست
اداره این حوزه علاوه بر علم و حلم و سلم، نگاهی هنرمندانه و هنرپرورانه   می­طلبد. ساحت فرهنگ و هنر ، تدابیری با دایره­هایی وسیع اما رنگین کمانی می­خواهد و شما را از این طیف می­بینم.
 به تضمین دقت و صحت رفتارتان جناب­عالی را به سمت « مشاور وزیر و رییس حوزه وزارتی» منصوب می­نمایم.
کارهای زمین مانده از مأموریت­های این حوزه را که در انتصاب قبلی احصاء شده است به ضمیمه ابتکار، قاعده انتظار از این قرار ،قرار دهید. همه همکاران را به هماهنگی و همراهی توصیه می­نمایم.
 در تنگنای زمان، قوت ایمان وتعهد به پیمان ، موفقیت را ضمان است.
از جمله سوابق »محمدعلی منفرد» می‌توان به رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اتریش، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوئد، مدیر کل تشریفات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رئیس اداره اروپای غربی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مشاور اجرایی قائم مقام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سردبیر اخبار جام جم صدا و سیما ویژه اروپا و سردبیر اخبار جام جم صدا و سیما ویژه آمریکا و رئیس مرکز روابط عمومی،اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت ارشاد اشاره کرد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی مجید صحاف را به سمت « مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی» منصوب کرد.
در متن حکم سید محمد حسینی خطاب به مجید صحاف آمده است: سرمایه اعتبار و استظهار هر سازمانی در کف کفایت روابط عمومی است؛ سامانه­ای حائز مأموریتی متمایز!

روابط عمومی نه تنها حاصل اقدامات یک سازمان را جمع­آوری می‌کند بلکه آن‌را بسته­بندی کرده، در بازار افکار عمومی، عرضه می­‌نماید. صداقت و شهامت در کنف آگاهی و عدالت­خواهی به پیوست همت و حمیت ، اعتلای جایگاه و رشد دستگاه را به همراه خواهد داشت.
اطلاع ­رسانی به موقع و پاسخگویی مناسب به مردم و رسانه­ها و ارائه عملکرد با قالبی نوآورانه و بدیع ، اصلی­ترین مأموریت آن مجموعه است. توان و تعهد شما همراه اعتداد و اعتماد لازم ، موجبات انتصاب جناب­عالی را به سمت « مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع ­رسانی » فراهم آورده است.
توش و توان فکری شما مستغنی از ارائه برنامه است انشاالله همکاری مسئولین بخش­های مختلف به یقین شما را در رسیدن به اهداف آن مجموعه، معّد و ممّد خواهد بود.

مجید صحاف در رشته‌های مدیریت روابط عمومی، مدیریت فرهنگی و مدیریت اجرائی استراتژیک تحصیل کرده است و از جمله سوابق اجرائی وی می توان به این موارد اشاره کرد: عضو کمیته کتاب و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو کارگزوه طبقه بندی ناشران کشور ، مشاور اداره کل کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  مسئول ارزشیابی ناشران داخلی کمیته ارزشیابی و نظارت بیست و سومین نمایشگاه کتاب تهران، معاون کمیته ناشران داخلی بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، قائم مقام رئیس کمیته ارزشیابی نمایشگاه بیست و پنجم کتاب تهران،  مشاور فرهنگی و روابط عمومی شهر اسفروین،مشاور روابط عمومی موسسه پکتا، مدیر روابط عمومی شرکت خدمات اداری شهر وابسته به شهرداری تهران، مدیر نشر دفتر حفظ و نشر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله)، مدیر دفتر ترویجی و فرهنگی مجمع ناشران انقلاب اسلامی ،مدیر مسئول انتشارات دفتر علم، مدیر مرکز رسانه ای شیرازه، عضو شورای هماهنگی کتاب سیمای جمهوری اسلامی ایران،،عضو اتاق فکر معاونت فرهنگی _اجتماعی قوه قضائیه و قائم مقام رئیس کمیته ارزشیابی نمایشگاه کتاب بیست و پنجم.
57244
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =