روابط عمومی فیلم سینمایی «رستاخیز» درباره شرکت نکردن این فیلم در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه روابط عمومی فیلم سینمایی «رستاخیز» به شرح زیر است:
 

«در پی برخى اظهارات و اخبار اخیر در مورد فیلم سینمائى «رستاخیز» و از آنجا که سئوالات و ابهاماتی درباره اتمام ساخت این فیلم و حضور یا عدم حضور آن در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مطرح شده و همچنین از مدت‌ها پیش نام این فیلم در فهرست «فیلم‌های آماده نمایش» بنیاد سینمایی فارابی قرار گرفته، بدینوسیله توضیحات زیر را به اطلاع می‌رساند:

1- از آغاز این پروژه، عوامل فیلم «رستاخیز» عزم خود را برای تولید اثری درخور شأن حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) جزم کردند. با این امید و آرزو که مخاطبان این اثر در سطح جهان، با دیدن این فیلم به گوشه‌ای از حقیقت قیام تاریخی حضرت سیدالشهدا (ع) پی ببرند.

2- مراحل فنی فیلم سینمایی «رستاخیز» بیش از یک ماه پیش به اتمام رسیده و نسخه نهایی فیلم آماده شده است.

3- دبیر محترم جشنواره فیلم فجر اواخر آبان ماه با حضور در دفتر مؤسسه فرهنگ تماشا با کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «رستاخیز» دیدار داشت. دراین جلسه به طور مفصل درباره شرایط فنی - هنرى و مضمونى فیلم و نیز شرایط تولید آن والبته دلایل عدم حضور «رستاخیز» در جشنواره سی و یکم فیلم فجر گفت‌وگو شد.

4- سازندگان و سرمایه گذاران فیلم «رستاخیز» با هر ملیتى، با احترام به نهاد جشنواره فیلم فجر که همه ساله، همزمان با ایام سالگرد پیروزى انقلاب اسلامی، برگزار می‌شود، با بررسى تمام جوانب، تصمیم گرفتند به رغم حاضر بودن نسخه نهایی فارسی این فیلم، در جشنواره حضور نداشته باشد، بنابراین فرم درخواست شرکت فیلم «رستاخیز» در جشنواره فجر تکمیل نشد.

23 دی 91»

اعلام خبر عدم شرکت فیلم «رستاخیز» در جشنواره فیلم فجر به رغم اتمام مراحل فنی این پروژه عظیم سینمایی، در حالی صورت می‌گیرد که بیستم دیماه محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر درباره علت عدم حضور فیلم «رستاخیز» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به خبرگزاری مهر اعلام کرده بود: «به اعتقاد من کیفیت اثر بسیار مهم‌تر از رونمایی آن در جشنواره فیلم فجر است و درباره فیلم» روز رستاخیر «ساخته احمدرضا درویش کیفیت فدای حضور در جشنواره فجر نشد».
 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =