فارس نوشت:

رژیم صهیونیستی اعلام کرد فروش سلاح و تجهیزاتی که پیش از این از فروش آنها به ترکیه خودداری می‌کرده را دوباره از سر می‌گیرد.
 در حالی که پیش از این تصور می شد روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی به دلیل حمله کماندوهای اسرائیلی به کشتی ماوی مرمره و کشتار فعالان صلح ترکیه ای حاضر در این کشتی تیره شده، منابع خبری از تجدیدنظر تل آویو درباره فروش سلاح و تجهیزات نظامی که پیش از این از فروش آن به ترکیه خودداری کرده بود خبر دادند.

رژیم صهیونیستی که متعاقب تیره شدن روابط تل آویو و آنکارا بعد از ماجرای کشتی ماوی مرمره از فروش تجهیزات نظامی الکترونیکی قابل نصب بر روی هواپیماهای آواکسی که ترکیه از آمریکا خریده خودداری می کرد، اینک از این موضع خود عقب نشینی کرده است.

پیش از این به دنبال خرید یک و نیم میلیارد دلاری هواپیماهای جاسوسی آواکس توسط ترکیه از آمریکا، مناقصه تجهیز این هواپیما با سیستم های پشتیبانی الکترونیکی به اسرائیل واگذار شده بود.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270136

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
    10 15
    ترکیه از یک طرف ادعای حمایت از ملل مسلمان رو داره و از طرف دیگه با خرید از رژیم صیونیستی داره به اقتصاد اون کمک میکنه. این ثابت می کنه که سیاست مدارای این کشور چقدر دو رو هستند