ایسنا نوشت:

حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با استناد به قانون اصلاح ماده 53 قانون برنامه پنجم توسعه مصوب 1391/10/6 طی نامه‌ی رسمی از رییس‌جمهور خواست با توجه به خلاف قانون بودن ادامه‌ی سرپرستی علی نیکزاد در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایگزین وی را معرفی کند.

در این نامه تاکید شده که طبق قانون مذکور هیچ وزیری نمی‌تواند به طور همزمان سرپرست وزارتخانه دیگری باشد و در تبصره 2 ماده 53، غیرقانونی بودن ادامه سرپرستی نیکزاد در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح شده است.

/27295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عادل شریفی IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    4 0
    من از اینکه اقای نیکزاد انسانی صادق فعال و کوشا هست شکی ندارم و وزیر وزارت خانه ای بسیار عریض و طویلی است و عمده مشکلات مردم هم در حوزه مسکن و راه می باشد که برای سر و سامان دادن به این وزارتخانه عظیم چندین نیکزادها لازم است و از اینکه سرپررستی وزارت ارتباطات را به وی واگذار کرده اند واقعا ازعجایب روزگار است که ایا در این وزارتخانه در طی این سی وسه سال و یا در این هفت سال دوران دکتر احمدی نژاد کسی در وزرات ارتباطات پرورش نیافت که سر پرستی این وزارتخانه را برای دو یا سه ماه اداره کند و بنده به جد هم از نیکزاد گله مندم خارج از توان علمی و فنی خویش قبول مسئولیت می کند که در نهایت زحماتش را در وزارتخانه مسکن ... خدشه دار می کند و هم از دکتر احمدی نژاد که به سایرین بنظر من اعتماد کمی دارد
  • بدون نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    0 1
    گویا قانون آن است که آقای احمدی نژاد می گوید نه آنکه قانونگزار ان آن وضع کردن