مدافع برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید پس از گذراندن دوران مصدومیت خود به تمرینات این تیم بازگشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ مارسلو مدافع برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید پس از 56 روز مصدومیت بالاخره به تمرینات این تیم بازگشت تا خود را برای دیدار برگشت جام حذفی مقابل والنسیا آماده کند. اما جالب اینجاست که مصدومیت این ستاره برزیلی نه تنها باعث ضرر رئال نشد بلکه این تیم را به درآمد 1150688 یورویی رساند. این مبلغ به دلیل سیاست جدید فیفا که از آن به عنوان «برنامه حمایت از باشگاه ها» یاد می شود، به رئال پرداخت خواهد شد. هدف از این برنامه، حمایت از باشگاه هایی است که به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش در تمرینات تیم های ملی، متضرر شده اند و اگر در این مدت حادثه یا مصدومیتی متوجه بازیکنانشان شود، فیفا از طریق بیمه، خسارت وارده را جبران خواهد کرد. اکنون که پزشکان رئال خبر از بهبودی کامل مارسلو داده اند، با احتساب تعداد روزهای مصدومیت این بازیکن، فیفا مقدار خسارت وارده به سفیدپوشان مادرید را محاسبه و پرداخت خواهد کرد و به این ترتیب رئال اولین باشگاهی خواهد بود که از این مزیت برخوردار می شود.
مارسلو در تاریخ 14 اکتبر 2012 و در تمرینات تیم ملی برزیل از ناحیه پای راست مصدوم شد و همین مسئله او را برای مدت طولانی خانه نشین کرد.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    0 1
    عجب استدلال احمقانه اي خوب اگه اين بازيكن رو اصلا نمي خريد بيشتر سود مي برد. نتيجه هر وقت كسي يك وعده غذا نخوره به اندازه پولش سود كرده