سازمان بازنشستگی کشور با هدف کاهش هزینه های پزشکی بازنشستگان کشوری از نهم دیماه امسال بیمه طلایی را درقالب بسته حمایتی به تمامی بازنشستگان کشوری ارایه کرده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی گفت: یکصد میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیمه طلایی درمان (بستری) بازنشستگان از سوی دولت اختصاص یافته است که با این میزان اعتبار مقرر شد تمامی بازنشستگان کشوری به محض مراجعه به بیمارستانها و یا مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان بیمه گر بدون پرداخت وجه و طی کردن مراحل اداری پذیرش و مداوا می شوند.

وی گفت: خوشبختانه این خدمت جدید در حوزه بهداشت و درمان در قالب بیمه طلایی با استقبال و رضایت مندی جامعه بزرگ بازنشستگان کشوری روبرو شده است.

به گفته شیخ الاسلامی با اجرای بیمه طلایی درمان (بستری) برای بازنشستگان تمامی هزینه های درمانی طبی و جراحی های تخصصی و عمومی و داروهای تخصصی بدون سقف توسط سازمان بیمه گر پرداخت می شود.
47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    1 0
    چطور پس بیمه طلایی من فرهنگی شاغل حتی برای دکتر عمومی شهرمان هم اعتبار نداره و قبولش نمی کنند !!!
  • بازنشته تامین اجتماعی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    2 0
    پس تامین اجتماعی قشر ضیف چی افراد ضعیف همیشه پایمالن همه جا
  • محمدرضا میرششفیعی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    1 0
    باتشکر اززحمات مسئولین امر فقط این سوال باقی می ماند هزینه های درمان افراد تحت تکفل بازنشسته را چه کسی جزء بازنشسته تقبل می نماید بهتر نبود همچون فرهنگیان خانواده تحت تکفل بازنشسته گان ازاین خدمات بهره مند گردند
  • بدون نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    1 0
    چرا دروغ ميگوئيد ؟ شما حتي به قوانيني كه خود نوشته ايد پايبند نيستيد اگر اورژانسي اتفاقي افتاد و در جايي بستري شديد بيمه مكلف است هزينه تمام مواد مصرفي را بپردازد اما بنده حقير حتي پول پلاتيني كه در پايم گذاشته اند را نگرفتم چه برسد به تمامي مواد مصرفي 3/5 ميليون تومان پول دادم 320 تومان گرفتم . حالا بفرمائيد اينهايي كه ميگوئيد خدا وكيلي چند درصدش راست است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام EU ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    1 0
    اونجا ها هم دکتر ها ارجاع می دهند به کلینک های خصوصی خودشون خیلی جالب بود وقتی مادرم گفت به یک بیمارستان مربوط به بازنشستگان آموزش و پرورش مراجعه کرده ( در شمیرون تهرون) و دکتر اونجا گفته دستگاه ام آر آی اینجا خراب است! و ارجاع شده به یک کلینک خصوصی که عصر ها آقای دکتر اونجا تشریف دارند.