ایسنا نوشت:

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی‌های تکراری این رژیم بار دیگر برنامه هسته‌یی صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران را تهدید جلوه داد و آن را مشکل جهان خواند و مدعی شد که شهرک‌سازی‌های این رژیم مشکل جهان نیست.
براساس گزارش روزنامه "آلگماینه" بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار روز شنبه با جمعی از سناتورهای آمریکایی هم‌چنین مدعی شد: تاریخ کسانی را که برنامه هسته‌یی ایران را متوقف نمی‌کنند،‌ نخواهد بخشید.
ادعاهای این مقام صهیونیست در حالی بیان می‌شود که شهرک‌سازی‌ها و انتقال شهروندان صهیونیستی به اراضی اشغالی براساس کنوانسیون‌های ژنو و حقوق بین‌الملل یک جرم بین‌المللی محسوب می‌شود.
این اقدام غیرقانونی رژیم صهیونیستی توسط مجمع عمومی سازمان ملل نیز محکوم شده است از جمله در قطعنامه مورخ 28 اکتبر 1977 که تنها رای مخالف آن آمریکا بود.
براساس گزارش روزنامه "آلگماینه" در دیدار روز شنبه میان نتانیاهو و سناتورهای آمریکایی، جان مک کین، شلوون وایت هاوس،‌کلی ایوت، ریچارد بلونتال و کریستوفر کونز حضور داشتند و براساس بیانیه دفتر نتانیاهو در این دیدار درباره تغییرات در خاورمیانه از جمله تشدید تحریم‌ها علیه ایران و تماس‌ها‌ میان تشکیلات خودگردان فلسطین و حماس مذاکره شد.
در عین حال در دیدار این سناتورها با شیمون پرز، رییس رژیم صهیونیستی وی از مخالفت آمریکا با برنامه هسته‌یی ایران تقدیر کرد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    7 4
    ميخواهم بدانم آيا اين آقا كه خيلي با صراحت اين مطلب را بيان مي كنند و در مورد كشورهاي ديگر با چنين جسارتي حرف ميزنند تا به حال فكر به جناياتي كه خودشان در حق ملت هاي مظلوم انجام داده اند كرده اند پس چه كسي بايد در مورد جنايات خود و همپيمانانشان نظر دهد؟ و آيا تا به حال به اين قضيه فكر كرده اند كه تاريخ در مورد خود آنان چه قضاوتي خواهد كرد.
  • وهاب IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    7 2
    پرروئی هم حدی داره!!!!!!!