فارس نوشت:

سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار وفا غفاریان که در سازمان صنایع برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جدیدترین دستاوردهای این وزارتخانه اظهار داشت: در روزهای آینده و ایام دهه فجر یک پایگاه مراقبت فضایی یا رصد خانه جامعه فضایی به نام امام صادق افتتاح خواهد شد که ماموریت‌های محموله‌های ماورای جو کشور را رصد خواهد کرد.
وحیدی همچنین از رونمایی جدیدترین جنگنده ساخت کشور خبر داد و گفت: این هواپیما متفاوت از هواپیماهای جنگنده بومی قبلی است.
وحیدی با بیان اینکه افتتاح خطوط تولید جدید در حوزه پدافند هوایی را نیز خواهیم داشت در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص ارسال موجود زنده به فضا نیز گفت: انشاءالله این موضوع در روزهای آینده انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های دیگر از جمله حوزه‌های موشکی برنامه‌هایی داریم که در آینده اعلام خواهیم کرد.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رزمنده IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    8 8
    باسلام از سردارمحترم وحیدی متشکریم واین ملت از این دستاوردها وپیشرفت خوشحا ل هستند واین زحمت ها را ارج می نهند اما سردار محترم شما درطول تصدی وزیر دفاع وپشتیبانی مسلح از لحاظ معیشتی چکار برای کارکنان شاغل وبازنشسته ن.م انجام دادید آیا وظیفه جنابعالی فقط ساخت جنگ افزار وسایر اقلام مورد نیاز درنیروهای مسلح است . ای کاش درطول خدمتتون کمی به فکر امرار معاش کارکنان تحت پوششتان اعم از شاغل وبازنشسته بودید اندازه 1% وزیر آموزش وپرورش از حقوق ومزایا کارکنان سپاه ، ارتش شاغل وبازنشسته دفاع می کردید وچیزی از خودت به یادگار می ذاشتید