۰ نفر
۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۲

یک مقام مسوول در وزارت بازرگانی در گفت و گو با خبرآنلاین موضوع تورم در کشور را ریشه ای دانست.

گروه اقتصادی: یک مقام مسوول در وزارت بازرگانی موضوع تورم در کشور را ریشه ای دانست و ادعا کرد که وزارت بازرگانی در مواجهه با تورم کوتاهی نخواهد کرد و علل و عوامل ایجاد آن را بررسی می کند.

به گزارش "خبرآنلاین"معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر بازرگانی گفت: "برنامه‌ریزی و توسعه همه جانبه وزارت بازرگانی از اولویت‌های کاری ما محسوب می‌شود. "

مسعود موحدی با بیان این مطلب گفت:  "بحث توسعه فناوری اطلاعات، آمار اطلاعات، مطالعات اقتصادی از جمله شاخص‌های کلانی بوده است که در حوزه معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی همواره مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. "

وی افزود: " معاونت برنامه‌ریزی،در دیگر مباحث خود سعی در اجرای زیرساخت‌های اقتصاد، تجارت الکترونیک، گواهی الکترونیک و امضای الکترونیک دارد. "

معاون وزیر بازرگانی در دومین دوره آموزش آشنایی با مبانی و کلیات بازرگانی ویژه خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها تصریح کرد: " درحال حاضر ما در بحث فناوری اطلاعات توانسته‌ایم مباحث مختلف را که همواره مورد نیاز در تمامی بخش‌های کشور است را فراهم کنیم تا این بخش‌های بازرگانی کشور بتوانند با اجرای این چنین سیاست‌هایی بازرگانی کشور را با تحول مواجه کنند. "

وی همچنین به تحلیل بحث تورم و نتیجه مطالعات صورت گرفته در این معاونت پرداخت و گفت: " ما همواره بحث بررسی دلایل تورم را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم و برای این منظور از تمامی توان خود برای حل مشکلات و بررسی علل ایجاد تورم  استفاده می کنیم و در این موضوع مهم کوتاهی نخواهیم کرد. "

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =